Nepotvrdi to asi nikto na 100% . ALe od cca novembra kedy spojazdnia triangel na Jesenského je dosť pravdepodobné že bude opať spojená L6 a L7 do jednej linky, no vozidlá si netrúfnem . Tam bolo všetko pred výlukou ? , áno aj 30T.
Ako, viem ze problem bol(je?) v tom ze to na Kamennom/Namesti SNP vyhanalo ludi von hlaskou" Konecna zastavka.... Ale jeden den (cca tyzden dozadu) som na 3+8 videl #7501 zato sa pytam.
Dufam ze sa to s novym vedenim zmeni,lebo robit pomaly 4 mesiace jednu hlasku? Ako nwm co je problem,ale.myslim si ze keby sa sem povolal jeden sikovny programator alebo niekto z BUSE, tak to mame do 2 hodin hotove... lenze to by tu niekto nemohol robit 500m trate za 1 mil.€?
Mám pocit,že na 3+8 je problém s prehadzovaním cieľa...Za Mariánskou z L3 na L8 a za Poštovou z L8 na L3.Nové palubáky s tým majú problém a tuším to museli vodiči manuálne navoliť.Na to,aby to fungovalo,by musel niekto kompetentný chcieť... ?
Každopádne treba vyčkať a verím tomu,že 29/30T sa objavia aj na 3+8,6 (v pôvodnej trase z Vinohradov do Karlovky) a možno aj na 9ke ?
Ak je za tým Penta,tak sa obávam toho,že sa to môže veľmi ľahko stať skutočnosťou ? už sa "teším" keď bude hotová tá administratívna budova na Bajkalskej ?
1. Kvoli comu su tu dva pary tlacidiel na otvaranie a zatvaranie dveri? (Jeden v pravo, jeden v lavo, nedaleko tych klucov).
2. Naco je tam tlacidlo "bez funkcie"? To je kvoli tomu, aby sa mohli pridat funkcie v pripade potreby, ako snezny pluh?
A na tej 7719 som si aj vsimol, ze tam mali tlacidla oznacene ako "vystraha" a "svetelna vystraha". Naco sluzi tlacidlo "vystraha"? Pochybujem, ze tym myslia bzuciak.
Mimochodom, nabuduce budem v Bratislave v septembri 2017. Mozem ocakavat, ze T3G este budu v premavke? Nakolko prave skoncili prehliadku na 7837+38 tak predpokladam ze hej, ale neviem.
275/7509 je historičák. Ten nejazdí v bežnej premávke už tak asi 25 rokov. Voz o ktorom sa bavíme je zo série T3/VI postavený z náhradných dielov v r. 1976 a dostal č. 229 po vyradenej T2 na ktorej papiere potom aj jazdil. V r. 1982 prečíslovaný na 7706. Dnes jazdí ako 7719/II - predný vozeň v súprave so 7721.
zabudol si, že príde nejaký najmúdrejší autobusár na svete, ktorý všade bol a všetko videl, len cudzie bežne používané slová nemá vo svojej slovnej zásobe
Prosím, nepoužívaj tak sofistikované slová, ako je "meritum," lebo zas dojde nejaký autobusár, ktorý ho ešte v živote nepočul, a bude za to zaplavovať fórum posmeškami na tvoju adresu... ?
Vzhľadom na to, že diskusia je o T3III, tak tam nie je žiaden dopyt ale tri prepínače, pre každé dvere jeden, v prípadnom druhom voze by dvere otváral a zatváral sprievodca. Zaujímavosťou na dnešné pomery je, že tieto vozy nemali blokovanie jazdy proti dverám, dalo sa jazdiť s otvorenými všetkými dverami.
1. Žiadna fotobunka (kde by sa tam vzala). Je tam prepínač dverí. Po zastavení v zastávke a pootočením prepínača do ľavej polohy sa aktivuje dopyt. Po pootočení doprava sa otvoria všetky dvere centrálne. Potom je tam zvlášť prepínač na otvorenie len predných dverí.
2. Volá sa to zmetadlo. Sneh to veľmi neodhrnie, tak napevno to tam nie je. Je to tam kvôli tomu, aby pri zrazení chodca ho to odhrnulo nabok a nebol prejdení podvozkom (mám ale skúsenosť, keď som raz odchádzal zo zastávky tak mi ožran skočil medzi vozy a to zmetadlo ho aj tak nezachytilo. mal šťastie že som zastal tak že ho nerozflákal podvozok)
3. Väčší je jazda, Menší brzda.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pe67
2. Volá sa to zmetadlo. Sneh to veľmi neodhrnie, tak napevno to tam nie je. Je to tam kvôli tomu, aby pri zrazení chodca ho to odhrnulo nabok a nebol prejdení podvozkom (mám ale skúsenosť, keď som raz odchádzal zo zastávky tak mi ožran skočil medzi vozy a to zmetadlo ho aj tak nezachytilo. mal šťastie že som zastal tak že ho nerozflákal podvozok)
3. Väčší je jazda, Menší brzda.