OT: otázka (najmä) pre adminov: Na základe čoho je robený, príp. rozširovaný, zoznam miest, ktorým sa stránka imhd.sk venuje? V každom z dotknutých miest je automaticky nejaký "mapovateľ terénu" s vhodnými zdrojmi/kontaktmi, ktorý má možnosť aktívne sledovať každú novinku, alebo ako? Lebo niektoré mestá, ako napr. Hlohovec, či Skalica aj celý rok neprinesú jedinú novinku (lebo sa nič nedeje/nemení), a naopak niektoré iné mestá by si zaslúžili oveľa viac pozornosti. Napríklad teraz mi udrel do očí Bardejov (stredne veľké mesto, kt. pravidelne navštevujem), kde sa (dúfajme) schyľuje k naozaj zaujímavej reorganizácii liniek, nehovoriac o celkovej veľkosti systému, kt. si proste rozhodne zasluhuje väčšiu pozornosť, než niektoré mestečká, kt. na rozdiel od BJ na imhd.sk nájdeme. Takže, zopakujem otázku - čo vyžaduje menežment jedného mesta tu na imhd.sk, resp. aké sú možnosti začlenenia aj ďalších zaujímavých lokalít? Vďaka
http://ahojbardejov.sk/clanok/bude_mat_bardejov_mhd_ako_vyspele_mesta.html
http://ahojbardejov.sk/clanok/bude_mat_bardejov_mhd_ako_vyspele_mesta.html
Peon
Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...
Ikarusy z maďarskej MHD (Gyor?, Budapest?) boli nedávno použité na prepravu na hraničný prechod Hegyeshalom / Nickelsdorf: https://www.youtube.com/watch?v=1_haP2k8MaA
A napr. Ikarusy 260 stále jazdiace do susednej Rajky sú staršie ako najstaršie Karosy prevádzkované v Bratislavskom či Trnavskom kraji?