Reply on: S499.1023 #209498:
Ad1 niektoré sú mladšie, nakoľko sa posledné kusy vyrábali ešte aj v roku 2002 (zhodou okolností práve u spoločnosti Kisalföld Volán premávajúcej do Rajky behajú takéto kusy), ad2 tam im hlavne nieje zaťažko investovať do údržby tých Ikarusov, ako to bolo dobrým zvykom napríklad v BA. Skratka nečakajú, kedy sa im to rozpadne.
Peon
Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...
Ikarusy z maďarskej MHD (Gyor?, Budapest?) boli nedávno použité na prepravu na hraničný prechod Hegyeshalom / Nickelsdorf: https://www.youtube.com/watch?v=1_haP2k8MaA
A napr. Ikarusy 260 stále jazdiace do susednej Rajky sú staršie ako najstaršie Karosy prevádzkované v Bratislavskom či Trnavskom kraji?