To síce áno, ale v prípade DPB nie je náklad na vzkm 2xT dvojnásobnkom nákladu na vzkm T. Aspoň zo zverejnených dát v roku 2011 to pri celkových nákladoch na T3 bolo 4,8545€ vs. 2,7281 (pri T6 o čosi viac).
btw to co za Schumachera jazdi s tou T2? ? uz minule v maji a aj dnes to je jazda jak o zivot, nadskakuje to s nou, ze mam pocit, ze vyletime z trate...a strasne rychlo sa jej zatvaraju/otvaraju dvere, normalne ta elektricka mi pride daleko zivsia/rychlejsia ako T3
Inak je celkom sranda ako su vodici zvyknuty jazdit s tym ako s odporovou elektrickou. Najprv plny kotol a potom volno az kym nestrati rychlost a zase plny kotol.
Ale uz s nou jazdia svizne. Dnes cestou na ZP musel aj vetrat na zastavkach aby nemal nadbeh a aj tak sme na ZP prisli 10.50 miesto 10.52. A to sa vzhladom na celkom plnu elektricku ludi na Kuchajdu a ZP, neda hovorit o slabo dopyte.
tak to je celkom OK potom. Pri 15 min intervale sa lepsie ani neda. Jedine skratit ZP na 7 minut a dat striedaca. Ale to uz by som povedal, ze je o hubu.
Komu treba poslat fakturu na mzdu tych zbytocnych vodicov?
Koho oddelenie si neurobilo robotu?
Dnes som o 10.52 vystupil z elektricky na ZP. V obratisku uz stali 2x 30T a 1x 2T3. Najblizsi odchod L4 bol 11.06. Cize suprava ktorou som prisiel ja by isla 11.51.
To skutocne ma kazda elektricka hodinu pauzu na ZP? Nie je to trochu plytvanie?
Ak si este vezmem ze dohromady trasa trva hodinu 40min a v Dubravke je prestavka 15 minut...
Skutocne na 100minut jazdy potrebuju nasi vodici 75 minut prestavky?
Urcite by na konecnej stacilo o dva vozy menej a teda prestavku 30 minut.
"Duo trolejbusy" sa označujú 25Tr a mali len klimatizáciu pre vodiča, Pre cestujúcich nie. Vraj sa už opravujú ďalšie dva trolejbusy takže v prevádzke ostanú 3 kusy. Pre cestujúcich na linke 33 to však bude krok späť keďže miesto pravidelne a príjemne klimatizovaných SORiek nastúpia do skleníka. ?
Mike