K optimalizácii zastávok a liniek v lokalite: rozhodne treba zrušiť zast. Horné Krčace bez náhrady. Dolné Krčace nechať v pôvodnej polohe. Ďalej zrušiť zastávku Borská (obsluha rozložená medzi zast. Miu KV a KV). Prestup na 35 riešiť na zastávke KV. Zastávky Segnerova a Jurigovo nám. zlúčiť do novej zastávky v polohe niekde uprostred. Na Lafranconi zabezpečiť prestup električka-autobus na hrane v telese električkovej trate. Frekvencia dopravy nemôže byť problém, pokiaľ stíha Blumentál. V takom prípade skrátiť linku 31 po Lafranconi. Chýbajúcu kapacitu riešiť posilovým spojom električky po Molecovu (obojstranné vozy). Linku 39 zrušiť úplne. Chýbajúcu kapacitu v úseku Trnavksé mýto-ostredky riešiť samostatnou linkou, resp. posilnením existujúcich liniek. 28 + 29 skrátiť po Molecovu s prestupom na električky. 133 zrušiť, 33 adekvátne posilniť. Potom by modernizovaná električková trať aj z pohľadu linkového vedenia vyzerala ako nosný systém a nie ako jedna z alternatív.

N/A
Obratisko sa dá urobiť bez výluky.
Zástavky sa dajú robiť bez výluky, ak bude v novej polohe, príp. len s vylúčením zástavky v rekonštrukcii.
Trolej sa menil za víkendových výluk naposledy, keď sa rušila reťazovka a vešala sa tam šnúra na bielizeň.
Koľaje S49 za tie isté, ako sú v projekte sa dajú meniť cez víkend aj s novým pružným uchytením.
Úseky s nestabilným podložím sa dajú spraviť počas krátkodobých výluk. Namiesto toho sa tam narobí kopec kúskov s pevnou jazdnou dráhou, ktorá keď sadne, už s tým nikto nič nespraví bez kompletného rozbitia, viď prejazd z Mlynskej doliny. Ďaleko viac by bol vhodný súvislý zvršok gumokovovými prejazdmi s možnosťou podbitia celej trate bez prerušenia, nie tak ako je to teraz.
Zatrávniť trať sa dá počas krátkodobých výluk...
Zase ide len o Reming, ktorý má % EUR z ceny stavby za projekt, čím drahšie, tým pre nich lepšie.