Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aké výhybky budú použité? To nikoho netrápia peniaze, čo sa tam zabetonujú zbytočne?
Reply on: 810zssk #206699:
Ak to správne chápem, po tejto trati by mohli chodiť aj vlaky resp. tramtrain? Je na to trať prispôsobená (teda okrem rozchodu)? Aj keď neznie to až ako taká blbosť Astonomická - Janíkov dvor, ale no neviem ?
Reply on: KVKV #206697:
1. Napojenie na zeleznicu malo byt povodne v Janikovom dvore a na Astronomickej.

2. Dualny rozchod by mal viest v trase prvej etapy, teda Sturova-Bosakova. Takze odnikial nikam.

3. Liberecke riesenie nebolo mozne pouzit, lebo tu ten 1435 rozchod mal sluzit tramtrainom, cize nebolo mozne vyuzitie jednej spolocnej kolajnice.
Bude sa môcť voziť Eg6 po moste? Aj na Štúrovej bude 1435 mm?
Reply on: 810zssk #206696:
Aká bola tá povodná koncepcia ? Pokial sa ako dvojrozchodná stavia len prvá etapa, bude to mat nejaké zmysluplné trasovanie (odniekial niekam) a ukončenie 1435 rozchodu, alebo to bude len "od mostu a zrazu ukončené do nikam" ? Prečo bol použitý tento drahší systém a nie trojkolajnicový ako v Liberci ?
Od stavby smyčiek sa definitivne na petržalskej trati upustilo?
Reply on: Sommelier #206694:
Koncepcia existuje, ale pokial viem, uz sa od nej upustilo a dalsie etapy sa budu budovat len na 1000ku.
Reply on: 487376 #206691:
na webe 😃
Tak ma napadlo sa opýtať, či existuje akási koncepcia pre tých 1435 mm čo spolu s metrom osadzujú na novej trati. Mám jednak neblahé tušenie, že tu zas o 20 rokov, keď sa s tým nič neudeje, bude akýsi súdruh vysvetľovať, že to bolo rovnako drahé tak ako to bolo v prípade dvojrozchodových podvalov a tretieho žľabu zvyšku siete. Má aspoň niekto niekde ako takú predstavu o tom (keď už nie kedy) tak aspoň odkiaľ, kam a v akých fázach ? Pretože v opačnom prípade sa nestačím diviť tej pretrvávajúcej anarchii, kedy sa stavajú veci na niečo o čom nikto nemá čo i len rámcové tušenie ako by to mohlo vyzerať, ale podstatné je, že sa to tak deje.. (?)
Reply on: 487376 #206691:
Na webe zrejme lebo ja to mam tak tiez. 🙂
Reply on: roman2 #206682:
Už dnes sa dá dostať z ČV aj ChG do SC niekoľkými priamymi spojmi. Možno nejaké pribudnú, ale nepočítaj s tým, že ich bude nejako výrazne veľa. V ostatných časoch sa dá cestovať kombináciou autobusov cez Bernolákovo.

Či výsledné riešenie bude pre obyvateľov prínosom nech sa vyjadria sami, keď sa to zmení.
http://ctrlv.cz/ZO87 chyba u mňa či na webe? ?
Reply on: ufo #206683:
Tak to je celkom rarita, L20 z Devínskej poväčšine mešká. Inak s podobným problémom sa v poslednom čase stretávam na L91 smerom z Čunova. Hlavne cez víkendy alebo v pracovné dni mimo špičky jazdia poniektorí vodiči s náskokom 2 až 3 minúty, extrém bol 4 minúty. Tí normálnejší síce zvyknú na Jasovskej potom dlhšie postať, no niektorí si idú ďalej. Nerozumiem na čo je potom harmonogram, buď to mešká alebo to ide príliš skoro. Pri takomto počínaní vodičov potom stráca význam aj "plánovač cesty", ktorý berie do úvahy tuším min. 2 minútovú rezervu medzi prestupmi.
Reply on: roman2 #206682:
Tu treba poďakovať jednému ponovembrovému premiérovi, ktorí si pri revízii administratívneho členenia SR v 1996 prizval tím odborníkov, ktorí urobili špičkovú reformu na to, aby ju za večer zničil tým, že mestám, kde mal kamarátov vytvoril okresy a mestám, kde nemal, ich zrušil. To okorenil princípom, že južné okresy musia byť dostatočne pretiahnuté v poludníkovom smere, aby nemala maďarská menšina niekde prevahu. No a čerešničkou na torte bolo to, že zatiaľ čo v prípade Košíc vidiecky okres zachoval (Košice - okolie), v prípade v Bratislavy ho (Bratislava - vidiek) úplne nelogicky rozdelil na tri okresy. Veď Šamorínčania, Stupavčania a obyvatelia suburbánnych obcí rozhodne často cestujú do okresných miest. A to nehovorím o Dunajskej Lužnej.
Reply on: ufo #206683:
Už sa to tu riešilo, o.i. že to často spôsobuje nesprávny čas na palubáku..
Reply on: 810zssk #206684:
Neviem, ako teraz, ale keď sa prvý krát začala debata ozrušení 630tky (za Ftáka), tak tie všetky výpočty financovania - nákladov a strát na 630 oficiálne uvažovali s tým, že si tam všetci poctivo cvikajú lístky. To, že si tam skoro nikto necvaká, bol iba taký neoficiálne spomenutý "detail", ktorý vtedy vo výpočtoch nebol zahrnutý.
Reply on: ufo #206683:
Keď príde sťažnosť tak sa berú prémie..u autobusov ináč nie. 3 minúty je ale extrém, to sa moc často nevidí...
Reply on: roman2 #206682:
O co ze tie spoje do Senca budu poloprazdne?
Reply on: Valec #206680:
Tak to ma DPB zrusit. Treba zistit ci nie je sposob ako preverit financovanie tej linky (podobne ako teraz je na ZSSK kontrola ci ICcka krizovo nefinancuju s dotovanych spojov.. Tu obdobne treba zistit ci sa niektore naklady PAL neprenasaju na mesto).
Rieši DPB s vodičmi jazdu s náskokmi? Keď ide jeden s náskokom, kašlať na to, ale keď pomaly každý oblasti zástavky Bory rázcestie. 20 šla s náskokom 3 minúty smerom do Dúbravky, človek tam stojí a čaká, že mešká, potom keď už zvažujem presun na zástavku 23 (niežeby boli spoločné zástavky za kruháčom) tak tú si len pozriem ako prejde 2 minúty s náskokom. A pekne to svieti aj tu na imhd v aktuálnom odchode zo zástavky...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.