BSK platí... ale však si pozri ten dnešný rozsah. Keďže však 20//10 spojov je už "BSK nadštandard", tak si za neho obec pripláca tých 3000 € (čo stále ten nadštandard nepokrýva a BSK tam ešte čosi priplatí).
Súčasné náklady na L630 sú cca 20000€ a ak sa tam z cestovného vyberie polovica (ako cca na iných linkách), tak tých 3000, ani DPB požadovaných 5000-6000, stále nepokryje ani celkové náklady. Ibaže by tam bol príjem z cestovného výrazne nad priemerom.
Inak nikoho v tej pochybnej firme sidliacej na Olejkarskej nenapadlo take zazracne riesenie ako napriklad zacat kontrolovat listky a nevozit tam ludi zadarmo? Ak dotacia na tieto spoje je 3055 eur bez DPH mesacne a cena 15-minutoveho listka je 58 centov bez DPH, tak celu vysku dotacie by dokazalo pokryt 5267 cestujucich mesacne, teda 175 denne. To pri dnesnom rozsahu dopravy znamena ani nie 6 cestujucich na jeden autobus. Cize kludne mohol zostat sucasny rozsah dopravy + nezmenena vyska dotacie.
Jedine ze by sme DPB neverili ze dobre vypocitali vysku dotacie. A to im urcite verime, ze?
Zaujímavo to nakoniec vyriešili. Dopravu im bude zabezpečovať Duckpin Professional Bowlers Association (http://www.dpbatour.com/). Na linke bude autobus #630 ako sa viackrát spomína, čo by potvrdzovalo nového dodávateľa. Keďže obec bude platiť za autobus, nie za prevádzku linky pravdepodobne bude stáť do doby kým začnú platiť aj za človeka, resp. za službu - premávku linky.
Bus Karpaty Stará Lubovňa má ešte zopár exemplárov v pôvodnom stave, aj SAD Dunajská Streda. Nejaké zbastlené sa nájdu v Lučenci, Arriva Nové Zámky ich má ešte kopec ale už asi nie nadlho a možno u Eurobusu alebo SAD Humenné tiež niečo zostalo.
myslím že SAD žilina ešte nejaké karosy má v zálohe pre prípad potreby ale všetky tieto sú už viacmenej vyradené, posledné karosy čo sa stále používajú sú pravdepodobne len ako záložné vozidlá, ináč ostatok len karosy C954E a potom iveca crossway
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Súčasné náklady na L630 sú cca 20000€ a ak sa tam z cestovného vyberie polovica (ako cca na iných linkách), tak tých 3000, ani DPB požadovaných 5000-6000, stále nepokryje ani celkové náklady. Ibaže by tam bol príjem z cestovného výrazne nad priemerom.