Ak čerpáš zo zápisu Operatívnej komisie Bratislava, tak v bode 343 je uvedené:
"križovatka č. 490 Mlynská dolina-Valašská -zmena prevádzkovej doby CDS v prac. Dňoch na 07.00-21.00h a skúšobne cez SO, NE a sviatky režim kmitavej žltej počas opravy-uzatvorenia tunela Sitina bude CDS v prevádzke".
Pochopil som to tak, že cez pracovné dni bude v prevádzke od 7.00 do 21.00 a skúšobne v tejto dobe aj v sobotu. V nedeľu a sviatky zostáva režim kmitavej žltej.
Mimochodom, prečo odstránili zrkadlo pre vodičov a chodcov z Valašskej? To by malo význam len v prípade, ak by CSS fungovala permanentne, čo zase nemá význam z hľadiska dopravných prúdov.
Dopravný podnik pripravuje zrušenie oddelenia sťažností ako aj všetkých telefonických liniek zameraných na zaznamenávanie sťažností a podnetov blaváckej cestujúcej verejnosti.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.
strana 21.
16% Cechov uviedlo slovencinu a az 47% Slovakov uviedlo cestinu ako cudzi jazyk v ktorom dokazu viest konverzaciu.
Ono by to aj sedelo. Kazdy Slovak dokaze ako tak mluvit, no slovencinu zvladom bravurne akurat Donutil ? Aj ten je Moravak ?
Zákaz parkovania na chodníkoch tam, kde to nebude vyznačené dopravným značením. V princípe ide o návrat o cca 5 rokov späť, kým sa povolilo parkovanie kdekoľvek ak necháš 1,5 metra voľného pre chodcov.
Urvi tie znacky a mozes to nahlasit na MČ odbor zivotneho prostredia.
Do 30 dni musia zareagovat. V Petrzalke som takto dal v okoli odtiahnut okolo 10 vrakov.
Nie je zhodna. Centrum je tak neskutocne zaplavene tymito znackami, ze vlastne vodic uz nevie kde plati a kde nie.
Neustale pribudaju dalsi a dalsie, pricom cast ulice tam patri a cast nie. Typickym extremom je Radlinskeho. Od Obchodnej po krizovatku s I.Karvasa je zona, potom po Majkovu nie, a zase od Majkovej po Vazovovu ano, dalej po Racko nie, ale zase cast Vazovovej od krizovatky s Radlinskeho po krizovatku s Blumentalskou zase je zonou s parkovanim povolenym len na vyznacenych miestach. No jeden by z toho bol debil.
Otazkou je, preco zonu ukoncili na krizovatke s ulicou I. Karvasa. Tesne pred zaciatkom zastavky STU, tam kde parkuje mnozstvo aut na zastavke, v jej okoli az po krizovatky s Mytnou....
Mam pocit, ze magistrat by bolo treba rozpustit a zacat od zaciatku. Tam az na par vynimiek nic ine ako revolucia nezaberie. Dennodenne rozhodnutia poskodzujuce mesto a jej ovcanov.
ak skrolnes v dokumente dole, tak Cesi ho tak uvadzali....
Samozrejme, tym ze bola rustina povinna a hlavne po ´68 nastal hlboky odpor.
No vo Svedsku pochopili nutnost anglictiny v casoch ked ABBA vladla svetu hudby ak nie aj skor.
Preto aj prienik v spolocnosti je vyssi. Dalsim faktom je, ze u nas vie po anglicky hlavne ten co sa to naucil v zahranici. Kedze nas skolsky system vo vyucbe jazykov uplne zlyhava. Ved zlyhava aj pri vyucbe materinskeho, preco by mal byt pri cudzom lepsi.... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA