Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #206649:
Ten 1 spoj za hodinu "mrte" odlahci spoje Bory - Patronka ?
Reply on: Žáržo #206648:
Skoda, ze tam nepridali aj Patronku ako zastavku (aby to odlahcilo niektore spoje Patronka - Bóry)
Reply on: Ike #206646:
Ja som to zase pochopil, že jej idú obmedziť dopravný čas lebo zistili, že zbytočne brzdí dopravu tak uvidíme...

Inak podľa tohto článku chcú tento rok presadiť úpravu prechodu na Molecovej (zrejme nejaká okresaná verzia prestupného bodu?). Len škoda, že idú na to krížkom po funuse keďže by to malo životnosť jeden rok a celé roky na to kašlali... http://bratislava.sme.sk/c/7729562/poslanci-pripravuju-hromadnu-zmenu-mestskeho-rozpoctu.html
Reply on: luky133 #206603:
Ak čerpáš zo zápisu Operatívnej komisie Bratislava, tak v bode 343 je uvedené:
"križovatka č. 490 Mlynská dolina-Valašská -zmena prevádzkovej doby CDS v prac. Dňoch na 07.00-21.00h a skúšobne cez SO, NE a sviatky režim kmitavej žltej počas opravy-uzatvorenia tunela Sitina bude CDS v prevádzke".

Pochopil som to tak, že cez pracovné dni bude v prevádzke od 7.00 do 21.00 a skúšobne v tejto dobe aj v sobotu. V nedeľu a sviatky zostáva režim kmitavej žltej.

Mimochodom, prečo odstránili zrkadlo pre vodičov a chodcov z Valašskej? To by malo význam len v prípade, ak by CSS fungovala permanentne, čo zase nemá význam z hľadiska dopravných prúdov.


Dopravný podnik pripravuje zrušenie oddelenia sťažností ako aj všetkých telefonických liniek zameraných na zaznamenávanie sťažností a podnetov blaváckej cestujúcej verejnosti.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.

V hre je však stále nástup 1. apríla.
v tom update ta SoroElina :d nevyzerá to zle 😃 😃
Reply on: S499.1023 #206640:
njn ? napisal som dole, ale nemyslel som koniec ?
Reply on: Valec #206641:
DIk, potesilo ?
Reply on: Ámos #206639:
Aha, ďakujem. Ona strana 21 nie je v 147-stránkovom dokumente práve na konci ?.
Reply on: S499.1023 #206637:
strana 21.
16% Cechov uviedlo slovencinu a az 47% Slovakov uviedlo cestinu ako cudzi jazyk v ktorom dokazu viest konverzaciu.
Ono by to aj sedelo. Kazdy Slovak dokaze ako tak mluvit, no slovencinu zvladom bravurne akurat Donutil ? Aj ten je Moravak ?
Reply on: Ámos #206633:
Pozor na to, to je ... no nie veľmi v súlade so zákonom
Reply on: Ámos #206631:
Preletel som celý dokument zbežne a nenašiel som. Mohol by si ma naviesť?
Reply on: Valec #206635:
a zaroven navrat do civilizovanej europy...
Reply on: diwi #206634:
Zákaz parkovania na chodníkoch tam, kde to nebude vyznačené dopravným značením. V princípe ide o návrat o cca 5 rokov späť, kým sa povolilo parkovanie kdekoľvek ak necháš 1,5 metra voľného pre chodcov.
Reply on: Ike #206618:
nevie niekto co je ta velka revolucia parkovnia od 2019?
Reply on: Ike #206629:
Urvi tie znacky a mozes to nahlasit na MČ odbor zivotneho prostredia.
Do 30 dni musia zareagovat. V Petrzalke som takto dal v okoli odtiahnut okolo 10 vrakov.
Reply on: Ike #206629:
Nie je zhodna. Centrum je tak neskutocne zaplavene tymito znackami, ze vlastne vodic uz nevie kde plati a kde nie.
Neustale pribudaju dalsi a dalsie, pricom cast ulice tam patri a cast nie. Typickym extremom je Radlinskeho. Od Obchodnej po krizovatku s I.Karvasa je zona, potom po Majkovu nie, a zase od Majkovej po Vazovovu ano, dalej po Racko nie, ale zase cast Vazovovej od krizovatky s Radlinskeho po krizovatku s Blumentalskou zase je zonou s parkovanim povolenym len na vyznacenych miestach. No jeden by z toho bol debil.

Otazkou je, preco zonu ukoncili na krizovatke s ulicou I. Karvasa. Tesne pred zaciatkom zastavky STU, tam kde parkuje mnozstvo aut na zastavke, v jej okoli az po krizovatky s Mytnou....

Mam pocit, ze magistrat by bolo treba rozpustit a zacat od zaciatku. Tam az na par vynimiek nic ine ako revolucia nezaberie. Dennodenne rozhodnutia poskodzujuce mesto a jej ovcanov.
Reply on: S499.1023 #206630:
ak skrolnes v dokumente dole, tak Cesi ho tak uvadzali....

Samozrejme, tym ze bola rustina povinna a hlavne po ´68 nastal hlboky odpor.
No vo Svedsku pochopili nutnost anglictiny v casoch ked ABBA vladla svetu hudby ak nie aj skor.
Preto aj prienik v spolocnosti je vyssi. Dalsim faktom je, ze u nas vie po anglicky hlavne ten co sa to naucil v zahranici. Kedze nas skolsky system vo vyucbe jazykov uplne zlyhava. Ved zlyhava aj pri vyucbe materinskeho, preco by mal byt pri cudzom lepsi.... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.