Reply on: Ámos #206517:
OK. Ale podstatné je, že keď vodič napíše do knihy vozidla poruchu (alebo všetky poruchy a zistené nedostatky), tak tá kniha sa iba opečiatkuje a bez toho aby to videl niekto z dielní čo i len z diaľky, tak voz ide ďalší deň opäť do premávky (keby sa opečiatkoval že "ani sme to nevideli"- to by sedelo, ale oni tam dávajú "zadané do opravy" a "oprava vykonaná".). Takže táto prax je tu desaťročia a nezmizla ani teraz... Jediný "pokrok" je, že už niektorí pečiatku nedajú, ale napíšu do knihy že "daná súčiastka nie je na sklade", prípadne "elektrikár je na OČR", alebo "nebol kanál" a najlepšia situácia je keď je "súčiastka už objednaná" (ale to je fakt málo krát). Teda pointa týchto odkazov je, že s tou napísanou poruchou sa dá jazdiť, tak s tým jazdite.
A ešte "lepší pokrok" dosiahol vozmajster (alebo vozmajstri?), ktorý po prečítaní kníh odstaví maximum vozov zo dňa na deň, čím dosiahne že kým jeden deň je vypravené všetko ako má byť, ďalší deň už chýba 5 vozov a pri ďalších 4 poradiach nie je dodržaná kapacita (sor 10.5 namiesto kĺbu). (To keby niekoho zaujímalo prečo to jeden deň ide a ďalší už nie..). Tento prístup sa podľa mňa už začína približovať správnemu; len škoda že jedna partia vie vozy iba odstaviť, a až iná, s tými istými možnosťami v tých istých priestoroch vie cca polku vozov aj opraviť...
S499.1023