Reply on: Joyki #205594:
Ono je otázkou času zahustenie aj poobedňajšieho int. na polhodinu ako je tomu ráno aspoň po Galantu. Zatial by mali tie push-pull jednotky spájať do dvojičiek. Ten jeden vložený spoj je na výsmech. Ide v nevhodnom čase. Hodil by sa o cca 17:30 kedy ide najviac ludí z práce. Naspäť by som dal konečne spoj aspoň po 22 hodine zo Zámkov. V takte by išiel napr. o 22:22 čím by mal stihnúť prvý rozjazd nočákov na stanici.
Joyki
Problém je v poschodovými jednotkami popoludní, kedy sú preplnené na Os 46xx, ráno zase problém nevhodnej súpravy 6x Bdtmee Os 4608. Od nového GVD chodí takáto súprava, pretože od Senca sa ľudia vozili dosť nekultúrnem- hore, na schodoch aj dole stáli... lenže táto staršia súprava sa nevie rozhýbať a zabrzdiť tak, ako je to predpísané a každodenne sú prekračované jazdné časy - a keďže v tom čase sú napratané 3 rýchliky, občas už nestíha Os vyjazdiť svoje časy a musí byť niekde prechodený rýchlikom.
Os 4672 by mali dať na hl.st. aby sa trošku odbremenil 4608. Ale napr. 4650 Galanta 7:03 - Ba hl.st. 7:51 s jednotkou 671 je taktiež riadne plný.
Takže darmo nové poschodové súpravy, v špičkách nepostačujú hlavne za hodinový interval: bolo by treba ešte jeden vozeň alebo dávať klasické vozne. Možno od budúceho grafikonu sa to ale zmení, keď chcú celkom prerobiť takt EC Praha-Budapest.
A staré vozne zas udržiavať v prevádzkyschopnom stave, lebo keď nebrzdí správne alebo sa nezatvárajú dvere, to je už zapríčinené dopravcom.