Stale si neuviedol co je ten problem. Vodic ma pristup k informaciam o sluzbe ktoru ide jazdit (co moze byt uzitocne), dispecing si ho vie lahko vyhladat, pricom nejake nevyhody tohto riesenia zatial neboli prezentovane.
Preco by vodic nemal mat sluzbu nalistovanu uz cestou na bod kde sa napaja? To moze byt uzitocne z roznych dovodov: vodic vidi kolko ma casu do odchodu, po prichode ovela jednoduhsie nahodi spravny ciel (ak sa napaja na trase, toto moze byt vhodne), dispecing ho lahsie kontaktuje. Naopak, nevyhody ziadne nevidim.
poprosím linky na tie články poslať na email, ktorý nájdeš na tom zakázanom webe... v opačnom prípade sa jedná o ohováranie a šírenie zlého mena, dufám, že odškodné dáte preplatiť adminovi, ktorý vymyslel to"vykradaci.eu"... to že imhd odtiaľ kradne vyradené vozy, CVR reklamy zo sekcie reklamy na vozidlách a ďalšie veci je v poriadku? a píšem to niekde?
predpokladám, že tento príspevok bude zmazaný ako aj všetky, v ktorom si niekto dovolí kritizovať imhd alebo názorom oponovať jednému zo zakomplexovaných adminov ?
To je zaujímavé, človek z DPB, ktorý je veľmi proti Škodovkám, mi hovoril, aký je pozitívne prekvapený, aké je to tiché. A to, čo si počul, bola hlučnosť vozidla, nie zvršku, hej?
Logicky má byť prihlásený na službu len jeden voz - záložák niekde skončí, odhlási sa a ide Mn, voz, vracajúci sa Mn z dielne, sa na ňu prihlási. Služba má nejaké parametre, odchody, proste na nej nemôžu byť súčasne dva vozy. Teda v normálne fungujúcom systéme riadenia.
Porovnavam to s testovanym Bombardierom.
Ostatne nic ine, moderne na nasich tratiach nejazdilo, takze len z hlucnostou tohto vozidla sa to da porovnat.
naposledy dnes rano o 2.30 videna mnou ist cez namSNP. Od podvozkov isli cez okna do salonu kable.
Celkom si to dole SNPckom sinuli, no priznam sa ocakaval som tizsie vozidlo.
810zssk