Uz sa tam tesim na pekne tukance, hlavne ti co zaparkuju sikmym parkovanim cumakom ku chodniku . Pri vycuvani budu urcite velke H vidiet. A tie "spataky" ci trolejbus vs. trolejbus ( s vleckou ktora si skracuje zakrutu) v zakrute pri Belaviju.
Dnes už začali vyznačovať nové parkovacie miesta na Majerníkovej tak teda nejaké postrehy:
- časť vodičov ešte jazdí podľa starých čiar,
- smerom na Kuklovsku ide autobus, trolejbus, nákladné vozidlo na "tesnotku" takže zrejme sa tu stretneme občas s odtrhnutými zrkadlami zaparkovaných áut ?
- zastávky zatiaľ ponechali ? ,
- zrušili zvodidlá pri pizzerii Belavijo, ktoré už za tie roky zachytili niekoľko vozidiel... ?
Do konca týždňa to má byť všetko dokončené tak potom uvidíme.
Napísal som ja azda, že som všetkými 10timi za toto riešenie? Iba som skonštatoval, že mesto nevidí ďalej ako za jedno volebné obdobie. bodka. Obojsmerné električky otvárajú celý nový svet najmä v oblasti výluk v kontexte uzatvárania radiál (pri vhodnej úprave a prevádzke obojsmerných električiek mohli pokojne teraz premávať električky po Damborského).
To, že ty to nevidíš ako komplikáciu a ako správny ultrašotouš požaduješ, aby sa hlavne zase niečo zmenilo, bez ohľadu na užitočnosť, ešte neznamená, že to komplikácia nie je.
Nenapísal som v niekoľkých príspevkoch za sebou dosť argumentov? Nutnosť používania LEN obojsmerných vozidiel, chaos v pohybe cestujúcich, nutnosť pre vodiča sledovať dvere na oboch stranách vozidla = PREDĹŽENIE pobytov na zastávkach. Treba ešte niečo?
Skusme si spravit myslienkovy experiment:
V blizkej dobe bude mat dvere na oboch stranach len cca 1/4 suprav. V dlhodobom horizonte bude cca 1/4 suprav (mozno viac) mat len dvere na jednej strane. Ake asi bude spravanie ludi, ked budu cakat na elektricku? Na ktorej strane budu cakat? Ako tento fakt ovplyvni rychlost nastupovania?
u nizkopdlaznych elektrickach to nevidim ako komplikaciu, presne ako pise Ike, ked dojdu argumenty nastupi osobny PRIMITIVNY utok , vid prispevky S499.1023, pripomina mi to obdobie kedy ludia si nevedeli predstavit, ze koc uz neni tahany konskym zaprahom, ale aj tak sa to GLOBALNE zmenilo pomerne velmi rychlo
Elektricky s dverami na oboch stranach sa nakupuju kadekde, ale taketo riesenie sa nepouziva snad nikde. Aj ked su nastupista na oboch stranach, sucasne sa pouziva len jedno (napr. na konecnej jedno sluzi na nastup, druhe na vystup a podobne).
z mojho laickeho pohladu nevidim technicky ani bezpecnostny problem pouzitia takych ostrovnych nastupist, zvysi sa rychlost vystupu/nastupu ked ta 30T ma taku vlastnost preco ju nevyuzit, a ako side efekt by bolo rychlejsie vyvetranie interieru
Ježišikriste, nerozmýšľať, len bez rozmyslu niečo tresnúť...
Aj vlaky majú nástupištia po oboch stranách súčasne?
To som akurát tak v ex-ZSSR zažil, staničné hlásenie: "Žiadame sprievodcov ubytovacieho vlaku, stojaceho na prvej koľaji, aby otvorili dvere na oboch stranách súpravy, na druhej koľaji zastaví vlak!".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023