Reply on: S499.1023 #203104:
K bodu 2) - myslel som si, ze naklady by boli nizsie, ako "vyvoj" novej elektricky v pocte 60 kusov. Ale ak aj tak je 15T drazsia ako 29T/30T, tak sa potom nedivim.A co sa tyka podvozkov, tam mam laicky strach, ci pri nasej chronickej neudrzbe a 2 pevnych podvozkoch novych elektriciek nebudu vznikat nejake problemy (s elektrickou/tratou) - preto si osobne myslim, ze vsetky otocne napravy by boli lepsie.
MatejBA
Ale teraz vazne, podla mna, ak prezili naozaj obaja policajti, tak mali velke stastie. Kebyze ich naberie 2xT3 ci ina, tazsia, elektricka, mohlo to skoncit horsie.
Inak chvilu mi vrta v hlave jedna vec - celkom som prekvapeny, ze s 15T nesla ku nam Skoda. Podla wikipedie by nebol problem prerobit ju na 1000mm (uni-directional, bi-directional, Gauge 950 mm (3 ft 1 3⁄8 in) - 1,524 mm (5 ft)) - Skoda by usetrila peniaze na "vyvoj" novej elektricky a nahradne diely by mozno boli lacnejsie pre vacsie rozsirenie 1 typu vozu. (ak niekto vie, preco isla s 29T/30T, mohol by mi kludne objasnit dovod - ak to tu uz bolo povedane, asi som si to nevsimol)