No, ak tá reko stanice je len dočasná s minimálnym rozpočtom, tak prečo nie. Však Štúrova nebola rekonštruovaná zas až tak dávno a na rovnej trati sa tie koľajnice tak rýchlo nezoderú.
Z palivové hadice na spoji u vratné palivové hadice může unikat palivo. Palivo se může dostat na silnici a na horké části motoru, takže hrozí požár v oblasti motoru.
(24) K značke č. C 24a:
Značka Vyhradený jazdný pruh (č. C 24a) označuje jazdný pruh vyhradený napríklad pre vozidlá pravidelnej verejnej dopravy, ako sú autobusy alebo trolejbusy, a jeho situovanie vo vzťahu k ostatným jazdným pruhom; vyhradený jazdný pruh pre vozidlá pravidelnej verejnej dopravy môžu používať okrem vozidiel pravidelnej verejnej dopravy aj vozidlá taxislužby zriadené na prepravu osôb.
Značka č. C 24a sa používa najmä so značkami č. V 1a, č. V 2a alebo so značkou č. V 14 s príslušným nápisom na ceste (BUS). V priestore križovatky sa vyhradený jazdný pruh označuje iba príslušnými vodorovnými značkami. Ak vyhradený jazdný pruh je vyhradený len na určitý čas, tento čas sa uvádza v spodnej časti značky č. C 24a.
..v skratke preto ze je to dane dopravnym prikazom a dost casto kontrolovane dopr.dispecingom ci preptavnou kontrolou...a vodicovi linky 74 je asi jedno ze sponzoruje castou svojich premii rozpocet dopr.podniku.. ☺ ..inak je pravda ze v spicke tam naberaju dost vyrazne meskania(myslim jazdou vrchom cez rondel)
Aj aj. Včera alebo dnes mala napríklad 2 DPA 48 nepojazdných vozidiel. Takže tam chýbajú tieto dni hlavne vozidlá. Okrem toho ale chýbajú aj vodiči, najviac asi na 1. DPA, ale všetky vozovne obsadzujú služby vodičmi len tak tak, niekedy je nevýprava aj pre nedostatok vodičov.
Jednak prebiehajú povinné týždňové preškoľovania vodičov, takže to spraví škrt cez rozpočet. A dovolenky vedenie zakázalo dávať. Takže vodiči to riešia tak, že keď nedostane deň - dva dovolenku idú za lekárkou a tá dá aj týždeň PN-ku. Nejaký dôvod sa už nájde. A všetci sú spokojní.. teda okrem cestujúcich. Ale sú aj vodiči čo sú naozaj chorí a to nechcime aby sa nejakoviac rozšírila chrípka...
Proste oproti vlaňajšku napr. všetky prevádzky majú objektívne podstav vodičov, lebo bol jednu dobu zákaz prijímať nových. Ale nikto nerieši personálne oddelenia alebo personálnu politku, ale riešia prevádzky, že nevedia zabezpečiť vodičov aby jazdili... A Dopravnému podniku sa to hodí, lebo natom šetria. Aj keby im za nevypravené spoje bola udelená premiérovo prvá pokuta od objednávateľa, bola by to taká suma, že stále by bolo to nevypravenie spoja výhodnejšie...
pri tejto každo-dennej nevýprave liniek, je väčší problém v nedostatku schopných vozidiel alebo je problém v nedostatku vodičov? dovolenky sa už snaď skončili...
Zákon ti umožňuje využiť BUS pruh na nevyhnutné zaradenie, odbočenie. Myslím si, že v prípade využitia BUS pruhu na estakáde nad Einsteinovu toto platí. Teda nemusí ísť o úplne nelegálne využitie BUS pruhu.
Ak máme na mysli "konkrétny" prípad estakádu Panónska cesta ponad Eisteinovu, tak si to nemyslím. Z toho pármetrového BUS pruhu na tom štvorlístku nemáš kam odbočovať, ak chceš zísť z Panónskej na Einsteinovu, alebo na záchytné parkovisko Aupark, tak využiješ odbočovací pruh, ktorý začína o pár metrov ďalej.
Prepáčte mi moje vyjadrovacie schopnosti, neviem, či budem pochopený. Ale celkovo význam tejto debaty je trochu úsmevný. Všetci sa zhodli na tom, že zaraďovanie a následné preraďovanie je nezmyselné a nikto z nás by tak zrejme nejazdil, hoci podľa zákona by mal.
Môže si šofér autobusu určiť podľa neho najkratšiu možnú trasu medzi zastávkami alebo má povinne stanovené kadiaľ má presne ísť?
V Rači teraz chodia autobusy 52 a 56 obchádzkou cez Stolársku, čo môže byť v niektorých časoch výhodnejšie ako je jazdenie po Žitnej (+/- jeden semafor).
Headdy