Reply on: karosaB952e #202671:
Aj aj. Včera alebo dnes mala napríklad 2 DPA 48 nepojazdných vozidiel. Takže tam chýbajú tieto dni hlavne vozidlá. Okrem toho ale chýbajú aj vodiči, najviac asi na 1. DPA, ale všetky vozovne obsadzujú služby vodičmi len tak tak, niekedy je nevýprava aj pre nedostatok vodičov. Jednak prebiehajú povinné týždňové preškoľovania vodičov, takže to spraví škrt cez rozpočet. A dovolenky vedenie zakázalo dávať. Takže vodiči to riešia tak, že keď nedostane deň - dva dovolenku idú za lekárkou a tá dá aj týždeň PN-ku. Nejaký dôvod sa už nájde. A všetci sú spokojní.. teda okrem cestujúcich. Ale sú aj vodiči čo sú naozaj chorí a to nechcime aby sa nejakoviac rozšírila chrípka...
Proste oproti vlaňajšku napr. všetky prevádzky majú objektívne podstav vodičov, lebo bol jednu dobu zákaz prijímať nových. Ale nikto nerieši personálne oddelenia alebo personálnu politku, ale riešia prevádzky, že nevedia zabezpečiť vodičov aby jazdili... A Dopravnému podniku sa to hodí, lebo natom šetria. Aj keby im za nevypravené spoje bola udelená premiérovo prvá pokuta od objednávateľa, bola by to taká suma, že stále by bolo to nevypravenie spoja výhodnejšie...
Jaakub
Prepáčte mi moje vyjadrovacie schopnosti, neviem, či budem pochopený. Ale celkovo význam tejto debaty je trochu úsmevný. Všetci sa zhodli na tom, že zaraďovanie a následné preraďovanie je nezmyselné a nikto z nás by tak zrejme nejazdil, hoci podľa zákona by mal.