no je škoda, že sa v rámci projektu na nové stožiare nepresťahovalo aj verejné osvetlenie, ako sa to podarilo na Patrónke. Myslím, že sa to už ani nestane, nakoľko aspoň v EIA sa s tým neuvažovalo (a nerozumiem prečo). Jedine, že by sa projekt v neskoršej fáze upravil, ale to v BA asi ťažko.
ja to vidím denne, lebo pracujem za rohom .... bude to tam zaujímavé ... len dúfam, že tí primitívi, ktorí dennodenne blokujú na Trenčianskej pravý jazdný pruh v oboch smeroch budú permanentne odťahovaní a nebudú prekážať trolejbusom ....
skús sa spýtať kompetentných ktorý si namastili kontá prečo sú tie trolejbusy také "kvalitné" , klima nestíha alebo miesto chladenia kúri a o palubákoch to je tiež na dlllho , tiež si robia čo chcú...?
P.S.: Je v prepravnom poriadku nejak predpisane, ze ludia mozu cestovat iba obleceny? ? Lebo minule na L80 nahac, den nato na L203 zena iba s hornym dielom bikin...
Prečo by to malo byť práve za euro, ak by občan nemusel cez štát/kraj/mesto filtrovať (aj s príslušným bakšišom pre úradníkov a politikov) ďalšie hromady svojich peňazí vo forme daní do tej istej verejnej dopravy. Dotovaná VHD by mohla pokrývať len tie linky, ktoré by sa neuživili na trhu, určite by to bolo lacnejšie.
Je to presne naopak. Maršrutky vznikli ako substitúcia nefunkčnej verejnej dopravy a keby ich nebolo maršrutiek, ešte len vtedy by boli plné ulice áut.
Inak sa na tebe už výrazne prejavuje tvoje zamestnanie.
V čom speje do záhuby? Vo svojej snahe zregulovať a zdaniť každé uprdnutie.
Až pôjdeme najbližšie na šotovýlet, vyberiem od teba cenu obvyklú a odvediem z toho daň? Alebo ťa pošlem na vlak, ktorý aj napriek vyššej cene a dotácii bude stratový?
"buď obmedzenie práva na podnikanie alebo neexistencia organizovanej verejnej dopravy"
Chceš mi teda povedať, že za rovnaké/nižšie/žiadne náklady pre mesto aj cestujúcich, by si v Bratislave uvoľnením trhu dokázal zabezpečiť rovnaký alebo lepší rozsah mestskej dopravy? Už by som chcel vidieť tú bitku dopravcov o vykonávanie nočnej dopravy za 1 € / cestujúceho.
To, že sú ulice plné áut nemá na svedomí obmedzenie podnikania v doprave (koniec koncov, ak by sa robil tender na dopravcov, tak všetci majú rovnaké šance ho za daných podmienok vyhrať), ale obmedzenie/zaostávanie ponuky a kvality dopravných služieb za želanými potrebami užívateľov. Túto disproporciu vidno najmä v Bratislave, kde už len samotná verbálna podpora verejnej dopravy je míle za požiadavkami, pričom skutočné činy sú desiatky až stovky míľ za týmito rečami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007
P.S.: Je v prepravnom poriadku nejak predpisane, ze ludia mozu cestovat iba obleceny? ? Lebo minule na L80 nahac, den nato na L203 zena iba s hornym dielom bikin...