Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #200076:
Gratulujem (aj skelimu) ?
Reply on: skeli #200074:
No a ja budem mať o mesiac 20 rokov, čo som preč z BEÚS-u.
Reply on: Richard 15 #200070:
Nie je to potom náhodou len ventilátor?
Už 10 rokov nie som v DPB.
Reply on: luky133 #200071:
Osobne pochybujem o tom, že vodiči majú k dispozícii manuál, ako správne nastaviť klímu. Hlavne keď poniektorí prvé dni pri striedaní ani nevedeli, ako sa otvárajú dvere.
Reply on: Richard 15 #200070:
Podľa špecifikácie tendra musí klimatizácia umožňovať aj nútenú výmenu vzduchu bez chladenia čo mohol byť tento prípad. Alebo ju možno nevedel nastaviť.
Reply on: Hug0 #200068:
Fúkal teplý vzduch. Vodič ju asi nevedel normálne nastaviť.
Reply on: matho285 #200056:
ad. 2.: Ide len o iniciatívu vodičov, chcú tým zabrániť aby spoza električky nevybehlo auto tej čo ide oproti. Takže zablokujú prejazd. Podbné sa deje napr. na Kamennom námestí smer Nám SNP. Kde električky zastavia v oblúku čím zablokujú autá aby električka idúca smer Kamenné alebo Jesenského od Nám SNP dokázala prejsť keďže ona tam prednosť nemá.
Reply on: Richard 15 #200067:
Tým pádom zapnutá nebola 😉
Reply on: luky133 #200066:
V 6006 včera bola zapnutá, ale aj napriek všetkým zatvorením oknám bola neúčinná.
Opäť tu máme teploty nad 30°C. Moja otázka znie využívajú sa teda klimatizácie v nových trolejbusoch a autobusoch? Včera boli tiež takto vysoké teploty a napr. čo som videl nové 30Tr všetky mali pootvárané okná takže tam klíma zrejme zapnutá nebola, dnes čo som narazil na dve SORky (busy) tak mali pozatvárané okná tak predpokladám, že klímu vodič pustil. Mal som len takú náhodu alebo sa vážne v nových trolejbusoch tá klíma nepoužíva vo veľkom, ale skôr je to výnimočné? ?
Reply on: matho285 #200056:
2. Niektorí vodiči zvyknú spomaliť, aby stihla na priecestie vojsť električka z druhého smeru. To preto, aby vodič auta hneď po prejazde prvej nevyštartoval rovno pod tú druhú, ktorú by nemusel vidieť.
Reply on: Ttom #200061:
Ak to boli predné dvere - polkrídlo vodiča, to áno, to je úplne samostatné a nezávislé od blokovania alebo jazdy.
Ak to bolo polkrídlo pre cestujúcich, ako som písal, na niektorých starších vozidlách to možno počas jazdy ostane otvorené, ale na väčšie už nie.
Reply on: S499.1023 #200058:
Tak asi/určite DPB niečo domontoval.
Hovorím len z poznania, na Trnávke takmer vôbec nejazdím, tam je väčší podiel starších 14 Tr, ale z vozidiel na Hroboňovej viem momentálne len o 6305, kde predné dvere možno otvárať počas jazdy (kedysi aj 6207, kde sa každé dvere ovládali samostatne a aj zvuková signalizácia samostatne ❤). Samozrejme možno je tých prípadov viac.
Reply on: ivanbuto #200051:
no zrovna vo stvrtok na Racku sa vodic 64 zacal zhovarat na cervenej s vodicom z 210 cez otvorene predne a zatvaral ich sam, uz ked bol poriadne rozbehnuty niekde pri prejazde kolaji, takze neviem, ci sa sami zatvaraju vo vsetkych vozoch
Reply on: Ike #200057:
1. O tom zákaze viem, preto som sa pýtal.
2. Mne sa to tiež nezdalo, ale tak opýtal som sa. Zjavne je to len na vodičovi.
Reply on: Kobenhavn #200052:
Jasné, už sú zlomené na tri kusy.
Reply on: ivanbuto #200051:
Chcel by som vidieť ako na klasickej 14/15Tr vo vyššej rýchlosti neotvoríš dvere a ako sa pri rozjazde s vypnutým blokovaním samy zatvoria. To jedine, že by tam DPB niečo dorobil a o tom dosť vážne pochybujem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.