Prave na Regine: DPB stale zdovodnuje meskanie nasadenia trolejbusov skolenim vodicov, ale Uhler aj Skoda Transportation potvrdili ze problemom je aj nefukcny tarifny system, najma oznacovace listkov. Skoda zaroven pripomenula ze oficialna doba na dodanie tbusov podla zmluvy je az do juna a dovtedy system funkcny bude.
Tu informaciu som si vyziadal nejaky cas dozadu cez 211ku po tej prezentacii, odpoved som tu vtedy dal. Ak niekto chce aktualnejsie, nech si napise ziadost, do 7 dni ma odpoved. Kopiu nikam netreba.
v tom čase bola asi iná situácia, bolo nás minimum brigádnikov, ktorí sme mohli jazdiť na Sanosoch a ja som nebol taký postrach vozov a drôtov ako R.V., ale nakoniec jazdil na nich aj on ?
No toto bubuse bolo už v technickej špecifikácií resp. v technických podmienkach.. že to mala byť súčasť dodaného vozidla.. Takže za zmeškanie termínov by kľudne mohli platiť penále a vraj nemalé... iná vec je ako zaúčinkujú kamarátšafty a či to tomu busečku v konečnom dôsledku pomôže alebo skôr uškodí...
Ja nehovorím, že tým školením nekamuflujú iné problémy, hovorím ale, že školenie nejde tak jednoducho, ako si tuná predstavujú roman2, Ike a ďalší.
Mmch., bude teda Bubuse platiť nejaké penále? Či nebude, lebo DPB neskoro objednal?
Taktiež ti môžem opakovane oznámiť, že sa môžeš obrátiť na Ing. Šestinu. Požiadavky na rozsah preškolenia vodičov na nový typ vozidla stanovuje ministerstvo dopravy, nie Ike.
Aj pre šukafóna: Požiadavky na rozsah preškolenia vodičov na nový typ vozidla stanovuje ministerstvo dopravy. Spýtajte sa v Prešove, ako dlho trvalo, kým sa SOR-ky dostali do premávky kvôli zaškoľovaniu vodičov.
810zssk