Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter6607 #199243:
Jeden-dva monitory by nemali zmysel. Ide tam o to, že ty súčasné mesto nevidíš. V tom prípade by museli zamaľovať okná. Jeden monitor by na jednu električku asi ťažko stačil. #275 je historické vozidlo, ktoré s týmto projektom nijak nesúvisí. Predpokladám, že tá Stratená električka je dlhodobý projekt a po jeho ukončení sa s električkou nerozlúčime, ale zostane ako atrakcia. Napr. niečo na spôsob Pártyelektričky a budú sa v nej premietať filmy. #7086 zas nemá papiere a keby aj je na to moc veľká.
Reply on: diwi #199245:
Nemam sa ti za co ospravedlnovat, lebo som nikde netvrdil ze si nejake pravidlo porusil. Napisal som (povodne nie v reakcii na teba, ale vseobecne na tu debatu co tu vznikla) ze predmetna debata je OT a toto forum nie je urcene na rozoberanie poctu zemiakov a mnozstva brusnicovej omacky.
Reply on: N/A #199244:
hned na prvej fotke ju vidim ?
Reply on: 810zssk #199228:
Určite ti to možem vysvetliť, tému Drahovsky založil tu na "Všeobecnom fóre " človek s nickom AAA, ktorý naznačil že pán Drahovsky ako údajný samozvaný expert na dopravu rieši kritiku ponúkaných služieb veľkej spoločnosti na Slovensku. To že som sa zastal Drahovskeho pretože má v svojom blogu pravdu je Asi normálne a osobne netuším aké pravidlá tohto všeobecného fóra som tým porušil . Ak ano tak mi napíš konkrétne ktoré pravidlo , ak nie tak sa mi tu môžeš verejne ospravedlniť.
Reply on: Michal111 #199235:
No ako pozerám, tak pozerám nikde nevidím klimatizáciu u 30 Tr s APU. To ako nech žije leto. Inak dopadnú presne ako autobusy. Potom si môžu povedať, že vyhodili peniaze.
Reply on: luky133 #199242:
Škoda peňazí, mohli radšej opraviť 275 a dať tam jeden, dva veľké monitory. Prípadne tú 7086 mohli použiť miesto tohto jej prapodivného a bezcieľneho držania.
Reply on: Peter6607 #199241:
Zrejme z logického dôvodu. V časoch kedy tento projekt vznikal nebolo ani chýru o nových električkách pre Bratislavu preto tu neboli električky nazvyš, ktoré by bolo možné takto prerobiť. Predsa len električka s LCD obrazovkami namiesto okien by asi do bežnej premávky nemohla ísť. ?
Reply on: Tedomík #199234:
Načo je k tomu ale pražská električka, som nepochopil.
Reply on: Tedomík #199239:
Fitka vznikla vo februári 2013 takže či z toho ešte niečo bude... ?
Reply on: Tedomík #199234:
Fotka z prevážania http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/obrazky/20130228012911-7055-blava.jpg
Kvôli rozchodu prišla bez podvozkov
Reply on: AAA #199236:
Spravidla len vizualne, ale moze to overit aj cez svoju citacku.
Velmi zaujimave. Dakujem.
Akým spôsobom revízor kontroluje, resp. má kontrolovať platnosť SMS lístka? Je na to čítačka, či to len manuálne skontroluje.?
Reply on: t6a5iii #199230:
Tento projekt organizujú tí, ktorí robili aj "obnovu" synagógy".

Volať sa to má Električka pamäti a má to byť vlastne špeciálne upravená električka, ktorá bude mať namiesto okien LCD obrazovky, ktoré poslúžia na virtuálnu jazdu po starej Bratislave, ktorá bude zložená z historických záberov. Pôjde o búranie podhradia, november 1989 a iné významné udalosti...

Jazdiť by mala od Chatama Sófera cez nábrežie (zábery bývalé podhradie) okolo Mosta SNP. Pôvodný plán bol, že by jazdila cez Šafárikovo námestie (čo by sa mne osobne páčilo v tom, že by bolo vidno namiesto Eurovey, pôvodnú vozovňu 😛 , ale žiaľ nedá sa. 100% však bude zaujímavá aj jazda cez Hviezdoslavovo nám. okolo SND. Ďalej pôjde cez Kamenné námestie (tiež sa to tam veľmi pomenilo) a po Námestí SNP príde na Župné námestie, kde vyletí do povetria podmínovaná synagóga na Zámockej ulici. Cez tunel sa električka zase vráti k Chatamovi Sóferovi.

Súčasťou lístka bude aj prejdenie si trasy v súčasnej Bratislave so sprievodcom a tak si budú môcť turisti porovnať súčastosť a minulosť (snáď to nebude tak turistický drahé ala Cabriobus)

Dúfam, že to neskončí ako synagóga, ktorá mala minulú sezónu už len kostru a kopule.

Keď to inak robia na taký historický štýl, mohli by na tú T3ku dať CVR po vzore Tramwaytagu z Viedne.
http://3.bp.blogspot.com/-O731HhJqvhM/UhceRmBC_XI/AAAAAAAAcB0/DH0plCP4XgU/s1600/594359030.jpg
Bolo by zaujímavé vidieť jazdiť po meste "repliku" zeleného GANZu 😛
Reply on: Michal111 #199232:
Suhlasim , low cost "jak prasa"
http://imhd.sk/ba/media/gn/00116967/Bocny-pohlad-na-Skodu-30-Tr-SOR-s-APU.jpg
To lemovanie okolo výzbroje je v tomto prípade asi úplne zbytočné, všetky pretrčajúce časti vidno na streche akoby išlo o vozidlo regionálneho afrického dopravcu, ktorý prepravuje na streche batožinu ? .
Keby to lemovanie poriešili po všetkých okrajoch hneď by to lepšie vyzeralo. Karosérie iných výrobcov s tým v dnešnej dobe už problém nemajú.
Reply on: t6a5iii #199230:
Nejedná sa náhodou o ten projekt, ktorý bol zverejnený už v roku 2012, kde sa plánovali akési "historické" jazdy električkou, v ktorej sa budú premietať historické zábery Starého mesta? Z vtedy zverejnených informácií som pochopil, že by mali prerobiť električku tak zjavne jednu kúpili, ale tiež to neviem isto. Viď.: http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/povinne-zverejnovanie/?inst=4740
Pri pozerani do vozidloveho katalogu som nasiel novy voz: 7772/II

http://imhd.sk/ba/vozidlo/9565/CKD-Tatra-T3-7772II.html

Ma niekto blisie informacie? Dik.
v katalogu uz pribudol agregatovy 30 Tr pod oznacenim 6101 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.