dík za odkazy, toto som samozrejme registroval, myslel som, že sa bavíme o nejakej konkrétnej akcii v blízkej minulosti, ktorú som nezachytil...
keď si tu nahodil odkaz na súťaž na trolejbusy, napriek môjmu prísľubu, že 5 rokov nebudem rýpať do SOR-u, nemôžem to neokomentovať - nemala byť Škodovka s ponukou na 30Tr zo súťaže vyradená? viď zadanie - "Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže predložením zoznamu dodávok plne nízkopodlažných trolejbusov s asynchrónnym pohonom, realizovaných za roky 2007, 2008 a 2009 v minimálnom počte 19 v každom z týchto rokov"
keďže to prešlo, asi sa Škodovke rátali dodávky 24Tr, keďže 30Tr bol v tom čase úplne nový typ, ktorý sa vlastne len začal vyrábať dodávkou do BB(3001-ka bol prototyp 30Tr)
sám som zvedavý, či tie Košice uspejú, aj keď by to mali byť zrovna trolSOR-y, dôležité je, aby sa tam trolejbusy udržali, bola by to nekonečná škoda, keby ich nadobro zrušili
Vďaka, osobne som tam nebol dávnejšie, pamätal som si iba návestidlá a pokladal som ich automaticky za elektricky stavané. Podľa fotiek, ktoré som si teraz pozrel, je tam okrem svetelnej šípky naozaj aj návesť mechanickej výhybky. Nevedel som, že aj takéto sa robí... ďakujem za info.
Má niekto lepšie info o dodatočnom preukázaní nároku na zľavu pri cestovaní s jednorázovým cl? Či ešte platí manipulačný poplatok 5€, v tarife som také už nič nenašiel.
Sú tam návestidlá, nie sú tam prestavníky.
Podstatný rozdiel medzi odstavnými kolajami v Ružinove a v Karlovke je ten, že tie v Karlovke sú občas využívané.
"Sú za tým takmer dva roky práce."
? ? ? #rofl# #rofl# #rofl# Toto mi rozveselilo cely den ?
Kto to tu minule nieco pisal, ze najmienkotvornejsi casopis? ?
neviem, čo myslíš pod pojmom bystrická schéma, môžeš mi to objasniť, prosím? nie som v obraze ani o tom Prešove, aký projekt im neprešiel? ak je tu o tom zmienka, pošli odkazy, vďaka
čo sa týka Bratislavy, je to jasné - bez čerpania peňazí z EU by sme si v obnove vozového parku ani neškrtli...
Je to vyzva len na trolejbusy, takze teoreticku sancu maju vsetky krajske mesta s trolejbusmi. Neviem ci sa Kosiciam podari zopakovat bystricku schemu, v ostatnych mestach mozu ziadat len trolejbusy s APU. Presov uz taky projekt mal, len neuspel.
Ako ja tiež nie som odborník, ale minimálne jeden rozdiel medzi odstavnými koľajami v KV a v Ružinove vidím - tie v KV sú elektricky prestavované, na rozdiel od ružinovskej. Z čoho mi vyplýva, že s KV koľajami sa asi počíta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Bratislava moze, a aj cerpa z OP BK a OPD.