Reply on: Dispecer #199085:
dík za odkazy, toto som samozrejme registroval, myslel som, že sa bavíme o nejakej konkrétnej akcii v blízkej minulosti, ktorú som nezachytil...keď si tu nahodil odkaz na súťaž na trolejbusy, napriek môjmu prísľubu, že 5 rokov nebudem rýpať do SOR-u, nemôžem to neokomentovať - nemala byť Škodovka s ponukou na 30Tr zo súťaže vyradená? viď zadanie - "Požadovanú technickú spôsobilosť záujemca preukáže predložením zoznamu dodávok plne nízkopodlažných trolejbusov s asynchrónnym pohonom, realizovaných za roky 2007, 2008 a 2009 v minimálnom počte 19 v každom z týchto rokov"
keďže to prešlo, asi sa Škodovke rátali dodávky 24Tr, keďže 30Tr bol v tom čase úplne nový typ, ktorý sa vlastne len začal vyrábať dodávkou do BB(3001-ka bol prototyp 30Tr)
sám som zvedavý, či tie Košice uspejú, aj keď by to mali byť zrovna trolSOR-y, dôležité je, aby sa tam trolejbusy udržali, bola by to nekonečná škoda, keby ich nadobro zrušili
mark178
neviem asi bolo nejaké obmedzenie kvôli pantografom možno na starých električkách a na T3/T6 a modernizovaných K2 nie ale dlai všeobecne pre všetky električky.. ak je nízky ten podjazd tak je proste nízky a musia regulovať výšku pantografu tým pádom.. rovnako ej to aj v košiciach.. kde pantograf ide až pomaly tak, že je zarovno strechy... v jednom videu to bolo neviem kde