len taká otázočka?.. bude sa rušiť zastávka Vazovova po dobudovaní uzla Blumentál?.. teda ja Floriánske námestie... Vazka pre linky 3,5,6
dnes som tam nastupoval a jeden IGK nás tam skoro rozmliaždil.. a ešte nadával že kde sa hrabeme.. keĎ prichádzala električka..
Ako sa robí výluka počas maratónu.
Všimnite si, prosím, tie časti, v ktorých sa píše o náhradnej doprave a o kapacitnom posilnení metra v prípade potreby.
ináč dnes som bol pozrieť štúrovú, bol som okolo 14:00 a vajanského nábrežie blo relatívne dobre prejazdné s minimálnym meškaním... takže v pohode... aj policajt stojí na prechode pred malu scénoua reguluje to tam.. takže to dobre vymysleli... osdtraňujú aj koľaje k vozovni martanovičova a asfalt spomedzi koľají je už takmer ostránený.. celkom dobre im to ide
No počkáme si ešte nejaký ten čas na zverejnenie výsledkov (možno koncom apríla), ale neviem či sa zrovna MAN prihlásil.
K doplneniu info, ktoré sa tu dávnejšie riešilo:
SOR NB 18 v norme EURO6 už nejaký ten mesiac jazdí v Prahe ak ma pamäť neklame takže do tendra na kĺbového autobusy sa môže prihlásiť. Čo sa týka NB12 EURO6 bol nedávno len vo fáze prototypu to však nevadí keďže DPB stačí typové schválenie až s dodaním prvého kusu takže získať typové schválenie majú čas do jesene pokiaľ ho už nevlastnia. Otázne je však ako sú na to midi busy od SORu či už sú v EURO 6 norme o tom som nezískal informácie.
V prípade, že sa prihlásil aj Solaris skôr to vidím na súboj Solaris vs SOR keďže Mercedes isto neprevalcuje ich ceny.
tá trasa by bola ideálna len dpb neuvažuje.... ak to tak zmeia bude to odľa mňa až o rok... zase tesne pred otvrením električky do petržalky.. lebo už vidím že na hlavnú stanicu sa jazdiť nebude...
ja nemám auto ani v rodine nemáme ale dá sa na vlak ísť skôr a mne idú rýchliky každé 2 hodiny, IC sa drbať nebudem a stíham.. je to len o tom napláovať si.. už sa to dlhšie rozoberalo že X13 mešká...
Ja súhlasím veď na úseku od Námestia SNP okolo Eurovey a späť na Nám. SNP prejde cez 10 semafórov. Keby išla cez Klementisovu a Lazaretskú, tak by prechádzala len cez 3 a trasa skrátila o cca 5 min.
Inač zopár vodičov už chodí zo SND rovno po Pribinovej (nezabáčajú na Krupkovu), ale zabočia až k Malej scéne a tým pádom stihnú prejsť o k Wustenrotu o 1 signál skôr (keď sú zápchy na Krupkovej tak aj o 2) a tým pádom ušetria niekoľko minút?
Trasa X13 napriek vašim "pripomienkam" je opäť absurdná a nezmyselne predĺžená = blbá.
Cestujem na smer Galanta, teda vlak len raz za hodinu ( a aj to niekedy s nenormálnymi meškaniami)
Ja som len opäť podotkol nezmyselnosť predĺženia trasy X13 do hustej premávky, na kvantum semaforov, vďaka čomu je linka nespoľahlivá a áno, ľudia zmeškávajú vlaky.
Nejdem podávať žiadnu sťažnosť na DPB, tak nechápem, prečo ste na mňa traja skočili. ?
A to by som nepodával ani vtedy, ak by som zmeškal vlak pre nejazdiaci spoj, "lebo nemáme dostatok trolej/autobusov".
Vznášať by som sa ťažko vznášal ako 2 a pol ročný, tak niekedy by bolo vhodné si odpustiť blbé komentáre na ostatných užívateľov. (práve toto je obrovsk mínus tohto diskusného fóra) Ja som teda nikoho neurážal.
A dajme ruku na srdce, zavádzanie IDS je lexikónový fail, keďže nikoho nemotivuje, skôr odrádza, a to už hovorím o prímestskej doprave + MHD a porovnanie môjho cestovného času VHD 60/80 hod. vs. IAD 30/60 min. niečo hovorí o sebe. (teraz nerozoberám X13, lebo tou linkou chodím asi tak raz za mesiac)
Denne dochádzajúci asi ťažko pochopí nadmernú podporu a ochranu bratislavskej MHD Bratislavčanmi, ktorí cestujú len v rámci mesta. Ja tým, že nemám auto, podporujem VHD, ale čím ďalej, tým viac ma znechucuje stav a trend vývoja.
No podľa toho čo som si čítal o tendri na autobusy tak my to vychádza na - MAN alebo Solaris !!! Ale môže to byť aj zase SOR ale jak sa tu písalo tak skôr asi nie
Musim spomenut rannu zaujimavu scenku na zastavke Farskeho:
Na zastavke zastali zastavkovi smetiari so svojou Aviou. Zavoznik vybehol, vysypal kos, pozberal bordel. V tom za nimi zastavil Passat predchadzajucej generacie, vystupil asi 35 rocny chlapik, motor nechal nastartovany a utekal smerom k Avii ktora sa uz davala do pohybu. Avia zastala, zavoznik otvoril dvere a ...(v tomto momente to este moze skoncit vselijak ? )... pripalil chlapikovi cigaretu. Ten spokojne nasadol do Passatu a odisiel.
info pre vodiča linky 66 - keď stojíš na semaforoch na križovatke Drieňová/Bajkalská (smer Trhovisko), tak to, čo blikne ako prvé zelené je voľno pre odbočenie vpravo !!! ty však potrebuješ ísť vľavo, tak stoj na mieste a čakaj na svoju zelenú, predsa len, vedieš autobus a máš v ňom ľudí ... nabudúce by to nemuselo skončiť len trúbením ostatných .... ďakujem
12:48 od SND nie je posledná chvíľa na vlak s odchodom kedy a kam? Najlepšie je žiadať riešenie hneď, na mieru šité pre seba a bez ohľadu na reálne možnosti, v tomto zodpovedáš môjmu dvaapolročnému synovi. Ja som napríklad v sobotu kvôli voľbám zmeškal EC do Prahy o 3 minúty a musel som čakať 122 minút na ďalšie (5 minút meškalo) ale v živote by ma nenapadlo nadávať na "blbú 61, ktorá chodí len každých 20 minút".
A výraz "tí ľudia vďaka blbej ikstrinástke pravidelne zmeškávajú vlaky" si mám správne vysvetliť tak, že za to meškanie môže existencia linky X13 a riešením by bolo, keby linka nebola vôbec zavedená?
Tak si ten vodičák sprav a auto kúp a budeš mať pokoj, budeš sa vznášať nad kolónami a nikdy nebudeš meškať!
http://bratislava.sme.sk/c/7158674/trat-v-dubravke-teraz-opravovat-nezacnu.html
To snáď nemyslia vážne? A že hlavné mesto... Budú to odkladať dovtedy, pokým sa BKV panely neprepadnú o 20 metrov pod zem a zistia, že to už nie je električková trať, ale nevydarené metro s odchýlkou rozdielu v rozchode koľajníc tak cca 3 metre...
mark178
toto už určite každý čítal :d hlavná šťanica