Projekty sa najskôr nakreslia a odsúhlasia na tie trate, ktoré sú v územnom pláne. Takže to asi nebude tak celkom ako si predstavuješ... (územný plán je zverejnený..)
Jasné, že sa aj ten územný plán môže meniť a aj sa teraz bude dosť často a veľa meniť.. ide o to aby sa tam dostali požiadavky akutalizovať to vedenie tých tratí...
1. Budu sa budovat nove trate kde ako na L63 bude treba dalsie klbaky
2. Je lepsie mat zbytocny klbak na solo linke ako natrieskane solo na klbovej linke ?
Pozor, toto nie je Translohr ale TVR od Bombardieru. Translohr nevie jazdiť mimo vodiacu koľajnicu (Clermont-Ferrand, Paris a ďalšie), TVR má normálny volant je ešte nespoľahlivejší ako Translohr a Bombardier už ohlásil ukončenie tohto programu. Caen chce stavať klasickú električku čiastočne práve za peniaze, ktoeré sa chystá vysúdiť od Bombardieru za to, že ukončil podporu systému.
Úplne najlepší je ale systém Optiguide (vozidlá Civis, Rouen), ten" vykoľajuje" a búra stĺpy, keď nasneží ? .
Dôvod existencie systémov ako Translohr a VAL je zmieňovaný v tom článku, čo ti linkol Kodaň a dá sa popísať jedným slovom: Michelin. Okrem iných nevýhod je tam napríklad to, že gumové pneumatiky navádzaného vozidla idú stále v presne tej istej stope, takže dochádza k extrémnemu opotrebovaniu jazdnej dráhy. Neporovnatelne vyššia spotreba oproti kovokolným systémom, drahé pneumatiky s krátkou životnosťou, všadeprítomný smrad spálenej gumy (metro Paríž) etc.
1. Ked sa nemylim tak to je 20+20
2. Asi je tazke pochopit, ze moj predosly prispevok bol mysleny sarkasticky (a to som tam este aj pridal smajlika aby to aj vsetci pochopili)
3. Asi si nepochopil co som tym chcel povedat
Strucne povedane: Tvoj prispevok je zbytocny a nezmysel ?
Ja som mal namysli skôr rozbiehanie a núdzové brzdenie, že to nemá takú dlhú brzdnú dráhu.
Neviete či tá T6 bude v Paríži na tento spôsob?
Tiež sa mi viac pozdávajú klasické eliny
A očividne nemáš ani potuchy o jazdných vlastnostiach ? Nemôže to ísť ani 50 km/h lebo by sa to vykoľajilo ? Ak si prečítaš ten článok, ktorého linky som sem dal, tak pochopíš ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Jasné, že sa aj ten územný plán môže meniť a aj sa teraz bude dosť často a veľa meniť.. ide o to aby sa tam dostali požiadavky akutalizovať to vedenie tých tratí...