pozri čo som teraz zavesil... lepšie?.... ako myslím si že niektoré spojenia možno by boli trošička menej využívané, ale napríklad trať cez patrónku tá by bola využívaná
Ako na to pozerám? , tak je to dobrá blbosť. Možno fajn, že to navrhuješ dať trať okolo Eurovea, ale ďalej to zmysel nemá. Bude to obchádzať plánovanú obrovskú výstavbu z okolia Autobusovej stanice a aj samotnú autobusovú stanicu (aj keď tá z Mlynských nív nie je ďaleko). A pôjde to takmer k električkovej trati na Krížnej (kde by sa dalo prestupovať), zrazu však kúsok pred ňou prudko zabočí a pôjde po Záhradníckej, ktorá má zmysel asi ako Priečna os a bude aj rovnako využívaná. Zároveň tá trať obíde jeden z najvýznamnejších, ak nie aj najvýznamnejší prestupný uzol Trnavské mýto. Chcem sa spýtať podľa tvojho návrhu sa majú dostať, resp. kde nastúpiť tí ľudia?
Fajn, že to pôjde z Auparku a z Eurovea ale to je všetko? Od Saleziánov to ide v pohode (aj keď tam nie je čo pokaziť ) Ďalej ako 50 na ŽST Nové mesto, ale zrazu z nej zabočí čím obíde zase významný Polus a namiesto toho to obslúži bezvýznamné Staré ihrisko, kde dnes stačí 51 v polhodinovom intervale cez PD. Proste zbytočné ťahanie trate. Nebudeme stavať Štefánikovu, alebo niečo kde by to malo zmysel, ale Staré ihrisko. Možno si to mysel tak, že ľudia z Račianskej budú prestupovať na elinovu 50, ale načo takou trasou?
Ale ako som písal, eliny majú chodiť tam, kde už nestačia autobusy a kde to naozaj NS MHD je. Na významných bulvároch.....
Dave177