Ako na to pozerám? , tak je to dobrá blbosť. Možno fajn, že to navrhuješ dať trať okolo Eurovea, ale ďalej to zmysel nemá. Bude to obchádzať plánovanú obrovskú výstavbu z okolia Autobusovej stanice a aj samotnú autobusovú stanicu (aj keď tá z Mlynských nív nie je ďaleko). A pôjde to takmer k električkovej trati na Krížnej (kde by sa dalo prestupovať), zrazu však kúsok pred ňou prudko zabočí a pôjde po Záhradníckej, ktorá má zmysel asi ako Priečna os a bude aj rovnako využívaná. Zároveň tá trať obíde jeden z najvýznamnejších, ak nie aj najvýznamnejší prestupný uzol Trnavské mýto. Chcem sa spýtať podľa tvojho návrhu sa majú dostať, resp. kde nastúpiť tí ľudia?
Fajn, že to pôjde z Auparku a z Eurovea ale to je všetko? Od Saleziánov to ide v pohode (aj keď tam nie je čo pokaziť ) Ďalej ako 50 na ŽST Nové mesto, ale zrazu z nej zabočí čím obíde zase významný Polus a namiesto toho to obslúži bezvýznamné Staré ihrisko, kde dnes stačí 51 v polhodinovom intervale cez PD. Proste zbytočné ťahanie trate. Nebudeme stavať Štefánikovu, alebo niečo kde by to malo zmysel, ale Staré ihrisko. Možno si to mysel tak, že ľudia z Račianskej budú prestupovať na elinovu 50, ale načo takou trasou?
Ale ako som písal, eliny majú chodiť tam, kde už nestačia autobusy a kde to naozaj NS MHD je. Na významných bulvároch.....
Tedomík
Fajn, že to pôjde z Auparku a z Eurovea ale to je všetko? Od Saleziánov to ide v pohode (aj keď tam nie je čo pokaziť
Ale ako som písal, eliny majú chodiť tam, kde už nestačia autobusy a kde to naozaj NS MHD je. Na významných bulvároch.....