Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juro_BA #197027:
Tiež sa pridávam s pomocou 🙂
Reply on: Mike #197024:
Moc si neviem predstaviť o čo ide, ale zrejme sú to teda nejaké technické komplikácie. Ak by bolo presne dané, v čom by spočívala pomoc, prečo nie, rád pomôžem.
Reply on: Juro_BA #197023:
K dovodom uvedenym podo mnou este pridajme ze tie CP su uzasne zlozite a v imhd formate by moc prehladne neboli. Inak povedane, na rozdiel od vlakov by to nemalo moc prinos.
Reply on: Mike #197024:
A hlavne tých vlakov sú 4 linky a na každej tak 20 spojov... Na druhej strane, ani automatický import nebude nič platný, kým nebude k dispozícii zdrojový súbor s dátami (ale ten si možno z iMHD už nejako dokázali zabezpečiť). ?
Reply on: Juro_BA #197023:
Zatiaľ nie je na to spravený softvér na automatický import údajov, ako je to v prípade DPB. Takže tie cestovné poriadky sa dajú nahodiť iba ručným prepisovaním. A keďže ide každý spoj v iné dni, inú trasu a hlavne má inú jazdnú dobu, bola by to dosť syzifovská nevďačná robota. Hlásiš sa na to? (Vlakové linky sa nahadzovali ľahko lebo odchody sú v pravidelnom intervale a všetky vlaky na jednej trati majú rovnakú jazdnú dobu. )
Otázka na tvorcov iMHD. Prečo v cestovných poriadkoch absentujú cestovné poriadky pre regionálne linky Slovak Lines? Predsa majú už tiež čísla. Vďaka.
Reply on: luky133 #197021:
Preposlat diletantatom do DPB a Ftakovi. Ved niekto tu aj spominal ze SOR zo zapnutou klimou zere viac ako Capacity taktiez zo zapnutou ?
Reply on: Petto #197020:
Len pre porovnanie:
Chladiaci výkon klimatizácií Webasto v SOR pre Košice: 18 kW (Webasto Diavia Santana)
Chladiaci výkon klimatizácie Konvekta v Solarisoch Prešov: 24 kW (Konvekta UL 500)
Chladiaci výkon klimatizácie Eberspächer - Bratislava: 13kW (AC515 G2)

Pre príklad kĺbový trolejbus, ktorý má dve klimatizačné jednotky bude mať spoločný výkon 26kW čo je o 2kW viac ako je výkon jednej jednotky v krátkom autobuse v Prešove. ?

Takže je to jasné! ? Za toto môže tá vágna veta v podkladoch na obstaranie, že klimatizácia vhodná pre klimatické podmienky Bratislavy, či ako ju presne formulovali. Už minule som spomínal, že pokiaľ si objednávateľ (DPB) nestanoví jasné podmienky ohľadom výkonu je logické, že výrobca tam dodá málo výkonný model - lacnejší. Pokiaľ pri obstarávaní nových autobusov nebude uvedený aj minimálny chladiaci výkon bude sa to diať STÁLE! ? A treba si uvedomiť aj to, že keď je slabý výkon, klimatizácia ide potom na plný výkon aby stíhala chladiť a tým sa výrazne zvyšuje spotreba vozidla...
Reply on: luky133 #197019:
čiže tá istá ako pseudoklíma v zopár SORkach ?
Konečne sa mi podarilo niečo nájsť ku klimatizácií, ktorú budú mať naše trolejbusy:
"The company is also showing the latest midibus roof-mounted AC system in the shape of the AC 515 G2. The design, featuring standardized components, plus the same roof interface make installation even less complicated. In addition, weight compared with its predecessor model has been further reduced and, last but not least, the brushless blower of the new AC 515 G2 ensures virtually maintenance-free operation during use."

Síce je to článok o AC 515 G2 a nie čisto AC 515 t.j. najskôr generácia 2 avšak AC 515 je vhodná pre midibusy... ?
Reply on: trolejbus6207 #196995:
Alebo by tam nechali pár čísiel dieru... keby dačo. Vyčerpať si všetky série sa môže čo chvíľa vypomstiť.
Reply on: mrkvakj #197013:
Tá zastávka kde dnes stoja 84, 95, 99, N80 sa volá Farského. Električka má končiť tam. Dnes už existuje aj zastávka Bosákova. A tá je o pár stoviek metrov vedľa. Stoja na nej 96, 196, 84, 99, N80. Je v križovatke so Šustekovou.
Názov ukončenia eletričky "Bosákova" je prebratý z názvu investície "Nosný dopravný systém I. etapa Šafárikovo Námestie - Bosákova." (tak nejako).
Ale keďže sa dnes predmetná zastávka volá Farského je lepšie ponechať názov a nemýliť ľudí (aspoň do doby kým nebude elina postavená).
Samozrejme že vo finále sa tá zastávka môže volať hocijako, kľudne aj "Petržalka - Horná úvrať" ..
Reply on: Tedomík #197015:
Aj keby že to je napokon posunuté v smere na sever tak, ako kázal pôvodný plán, ešte to neznamená, že by sa to nemohlo volať Šafárikovo námestie 😉 Južná časť zastávok by sa ho totiž takmer dotýkala.

A Viedenská sa podľa mňa neskôr premenuje na Sad Janka kráľa, ale to až potom, ako zružia zast. Sad Janka Kráľa pre nosnú linku 82. Divadlo Aréna by sa to mohlo volať, len ak by si to Kukura zaplatil (čo koniec koncov nie je vylúčené, keď už prispieva na L82) ?
Reply on: mrkvakj #197013:
Namiesto Štúrovej je tam Šafárikovo námestie ?
Akurát tú Viedenskú cestu mohli nahradiť názvom Sad Janka Kráľa alebo Divadlo Aréna
Reply on: mrkvakj #197013:
Bosákova bol len "technický" resp. dočasný názov podľa približnej lokality. Veď nemenovali by zastávky že Petržalka juh, Stred atď. Bolo by to odveci ? Keďže je to bližšie k zastávke Farského, dalo sa očakávať že ju tak nazvú.
ináč keď pozerám na výlukovú mapu električiek tak som si všimol že namiesto zastávky Bosáková tam je Farského
Reply on: Andy #196999:
ja som tiez lajk a nic do zelena tam nevidim ?
Reply on: Error 0x007 #197010:
Nahodou "shitelis" je podla mna este ten lepsi blavacky pripad, ne ako SORky... Este Solarisy su OK a MB Capacity .... Inak nic, priestrannostou este vrakosy ale tak tie uz su pripady same o sebe ? ?
Reply on: skopi #197009:
To je tusim jedno a najlepsie je aj tak "Shitelis" ?
Reply on: skopi #197008:
*ludi a je to irrisbus sorry

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.