Reply on: Sommelier #196019:
Lenže trolejbusy sa vyrábajú úplne inde ako električky. A ak nepotrebovali outsourcing na 250 ks 15T, ak nepotrebovali outsourcing na Maďarsko, na Turecko, nebudú ho potrebovať ani na komických 30 ks pre Bratislavu. A ak je napr. čiastočná montáž u odberatela potrebná z politických (ES64U4 pre ÖBB) alebo legislatívnych (USA a ich lex Buy American) dôvodov, tak sa to píše rovno do zmluvy. Mmch., u výrobcu, kde nakupujeme my také o niečo väčšie a drahšie električky, je bežné, že sa nárazovo berie až 50% agentúrnych pracovníkov - kvalifikovaných, protože ich firma naberá nárazovo ale pravidelne.
Sommelier
"Na začátku roku jsme uzavřeli smlouvy na tři sta trolejbusů a takové množství nyní v Plzni nezvládneme smontovat. Fabrika nutně nemusí být naše, my si pouze musíme vybudovat velmi úzké vztahy s dodavatelem, aby nám zajistil kvalitu," popisuje nový výrobní model Josef Bernard, který je zároveň jedním ze spolumajitelů Škody Transportation. Čo snahy ovládnuť dielne v Prahe a Ostrave ? Čo rozširovanie výroby v Šumperku ?
Pozri, mne je jedno kde a čo sa nakoniec bude dávať dohromady, ale ak máš iné informácie tak ich predlož a môžeme sa baviť, v opačnom prípade nezostáva nič iné ako čakať.. Mnohé nasvedčuje tomu, že v tom blude od prvého do posledného písmenka by mohlo byť kus pravdy - vtedy sa ti pripomeniem a keď to bude opačne, nebude mi za ťažko povedať že som sa mýlil.