Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #195604:
? ? ?

Co sa tyka TT pri Slavine: na google maps to vyzeralo byt dost uzke. Ma tam byt trat obojsmerna? Ak ano je cesta do siroka aby sa trofle navzajom vyhli?
Reply on: Ike #195609:
ten kusok by mohli stihnut aj za vikend prehodit na nove stlpy
Reply on: Ike #195609:
Mozme predpokladat, ze 204 bude ukoncena na Vojenskej, 207 a N47 na Lovinskeho a NAD nebude ziadna (efektivny pesi presun Lovinskeho Dubova pre tych, co by sa nahodou odvazili prestupovat na Patronke)
Reply on: Solider #195608:
Vieme nejaké užšie informácie? čo sa bude meniť, aké bude trasovanie ND? Už je druhý deň rekonštrukcie a nič.
Reply on: AAA #195607:
Pôvodne sa mali práce začať až od 1. apríla, ale z dôvodu havarijného stavu sa podpísal dodatok, kde sa termín prác upravil od 11.11 do 10.02.2014.
Reply on: MatejBA #195605:
S prácami, typicky závratným tempom už začali, keďže v zákrute medzi Gaštanovou a Valaškskou už natreli dva stĺpy trolejového vedenia.
Reply on: Mike #195604:
Inou komunikačnou sieťou? Bez preferencie MHD, vrátane bus pruhov, sa môžeme akurát na tej komunikačnej sieti zadusiť.

MHD aj ľudia zo "zámožnejších" štvrtí využívajú, podobne ako využívajú ľudia, čo robia v biznis centrách, aj v oblekoch.
Reply on: Error 0x007 #195603:
Lazaretská je tam z čias, keď sa uvažovalo s jej prepojením cez vojenský objekt na Kollárko. Vzniklo by ďalšie prepojenie Dostojevského radu a Nám. 1 Mája cez 29. augusta/Lazaretskú, čo by boli jednosmerky... od tohto sa upustilo lebo tranzitná doprava cez širšie centrum je nežiaduca... je dosť možné že to z veľkého územného plánu vypadne

Popradská - Krajinská - s ukončením v lokalite Lesný Hon.. je viazaná na väčší rozvoj lokality Lesný Hon. Tam sa výhľadovo (ako je robený celý územný plán) počíta s takou zástavbou, že sa tam tá tbus trať oplatí a trolejbusy naplnia. Samozrejme, pokiaľ by ľudia mali stáť 30 min v kolóne poobede na Gagarinke (ako dnes )tak tým nikto nepôjde... ale pre ten výhľadový rok počíta územný plán aj s inou komunikačnou sieťou, ako je dnes.

TT pri Slavíne tiež počíta s nejakým osídlením a nejakou potrebnou dopravnou obsluhou. Ako podklad pre jednotlivé trate slúži aj koncept linkového vedenia, ktorý tiež existuje. Tu sa asi vsadilo skôr na ekologickú trakciu v kopcoch a nepočítalo sa až tak úplne s efektivitou prevádzky a minimálnym potrebným intervalom aby sa tbus oplatil. Každopádne územný plán nepočíta s tým, že ľudia v niektorých štvrtiach nebudú nikdy využívať MHD, lebo sú vyššia smotánka...
K ostatnym tratiam sa zatial nik nevyjadril (TT Lazaretska, TT Popradska - Krajinska, TT pri Slavine)
Reply on: endrucio #195598:
Plne súhlasím a otvorene si dovolím tvrdiť, že je to majoritný názor obyvateľov danej lokality.
Reply on: Error 0x007 #195600:
nuž, to je smutné v tejto dobe, že diskusia o preferencii MHD je stále braná iba ako špekulácia a nie samozrejmosť ?
Reply on: endrucio #195598:
No tak preferenciu teda treba, ako na krizovatkach tak aj BUSpruhy

Neviem ako by to vyzeralo keby tam zmizol jeden jazdny pruh ako spominal Peto...

Vsetko su len spekulacie a na koniec sa aj tak nic nepostavi ?
Reply on: Peter6607 #195597:
Tak, aj tak najprv by sa mali postavit TT na zapade (pardon predtym som nechtiac napisal opacny smer), potom mozeme riesit ci na DH/PB dalsiu TT alebo radsej ET... samozrejme ET dobre projektovanu, kde sa da MUK, inac preferencia...
Na DH/PB ma trolejbus oproti abusu jedine tak vyhodu nizsich emisii a nizsiej hlucnosti (ked sa udrziavaju napravy?)
Reply on: Error 0x007 #195596:
chápem, že ťažko sa dá porovnať Ružinovská s Kazanskou, lebo Ružinovská je zároveň aj prejazdnou trasou áut z DH do centra, kým Kazanská vďaka periférii je už iba akási cieľová destinácia. Nerád by som ale narušil ten "kľud", ktorý tu teraz panuje. Ja som tu spokojný s trolejbusmi ako formou dopravy, len im chýba preferencia čo je dosť na škodu.
Reply on: Error 0x007 #195596:
Pribudne, resp. zhustne premávka, lebo budeš musieť zrušiť minimálne jeden jazdný pruh. To ti v tejto lokalite aj tak polícia neschváli.
Reply on: endrucio #195593:
Frekventovana, myslis tym ze by isli elektricky moc casto? Lebo samotnym vybudovanym Et by aut nemalo pribudnut, naopak by dokonca mohli ubudnut
Reply on: Peter6607 #195591:
Elektricku ci neNosny System MHD typu Petrzalka netreba stavat nikde, existujuce radialy by sa tiez mali modernizovat tak aby bylo "rychlodrahy" aj ked tam to asi tak lahke nebude...
Reply on: Tedomík #195592:
Ale kde ju vopcháš, aby si neobťažoval obyvateľov? Pri budovaní Karlovej Vsi sa predsa s električkou počítalo. Rovno zbúraj celé sídlisko a postav nové ?, potom tu bude električka ako pravý symbol mesta.
Keď má teda električka vyššiu kapacitu, čo pri vyššom intervale bude voziť, vzduch?
Reply on: Error 0x007 #195589:
jasne 🙂 na jednej strane by ma to potešilo, keby existovalo takéto dopravné prepojenie, na druhej strane by som bol nerád, ak by sa z Kazanskej stala frekventovaná ulica typu Ružinovská. Aj tak si myslím, že budovanie z nuly v súčasnej finančnej situácii je absolútne nereálne a treba ťažiť z toho, čo už je postavené (RegioJet + BID) a dopĺňať to.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.