Z novín: http://www.cas.sk/clanok/264557/portugalcan-si-v-bratislave-lahol-na-kolajnice-pred-elektricku-naraz-prezil.html
a ad 810zssk:
- zlúčenie zastávok Kapucínska / Zochová je fajn návrh, no nie výmyslom nového skoro neznámeho pomenovania Župné námestie. Viem že sa to tak volá, ale keď každý používa jedno, alebo druhé, tak týmto novým by si mal to tvoje spomínané negatívum oveľa väčšie.
- čo sa týka Nám. Franza Liszta / SAV = tam by som viac preferoval keby to bolo Predstaničné námestie, nakoľko je to viac výstižné... podľa môjho názoru sa zastávky nemusia 100% držať názvov ulíc, priestranstiev...
a ad YUVENTA ? je to Iuventa
a ad 810zssk:
- zlúčenie zastávok Kapucínska / Zochová je fajn návrh, no nie výmyslom nového skoro neznámeho pomenovania Župné námestie. Viem že sa to tak volá, ale keď každý používa jedno, alebo druhé, tak týmto novým by si mal to tvoje spomínané negatívum oveľa väčšie.
- čo sa týka Nám. Franza Liszta / SAV = tam by som viac preferoval keby to bolo Predstaničné námestie, nakoľko je to viac výstižné... podľa môjho názoru sa zastávky nemusia 100% držať názvov ulíc, priestranstiev...
a ad YUVENTA ? je to Iuventa
MatejBA
2.) Prestup sa da riesit z DNV linkou 21 + trolejbusy 211 a 212, z Dubravky 83+84 + 211 a 212.
3.) Nizkopodlaznost trolejbusov je problem, ale nove trolejbusy uz boli vysutazene a mali by prist coskoro
4.) Viem, ze vozickari maju tiez rovnake pravo cestovat ako my, bezni obcania, ale kolko ich denne cestovalo na kramare, aby bola opodstatnena cela linka popri trase 2 (resp. 3) autobusovych liniek a 2 trolejbusovych? Ak sa vyriesi bod 3, tak nebude dovod na staznosti, kedze vozickar vystupi z autobusu/trolejbusu na patronke a na rovnakej zastavke nastupi na svoj dalsi spoj a nebude sa musiet nikam presuvat.
5.) To iste aj na 34 - tiez sa na na 1 prestup (ci dokonca priamo linkou 5) dostat tam, kde jazdila 34.