Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #194524:
" ten tunel by vyriesil presne to iste, co vyriesi ta nova trasa. len s tym rozdielom, ze by vyriesil cosi navyse - podzemnu spojnicu Petrzalky so Starym mesto a umoznil by vybudovanie polovicu metra v Bratislave. "

-> ano, a stalo by to viac ako niekolkonasobok

Ked sa tie peniaze niekde stratia to uz je iny problem a urcite sa netyka specificky dopravy... Je to vlastne problem celeho tohto statu...
Reply on: Marcelllooo #194521:
Toto snad nemyslis vazne ?...
Kto ma prednost, 5-10 ludi co si ide peso po svojich chodnickoch alebo 50-100 ludi co ide v elektricke?
Hodinove meskania?
Reply on: dopravak88 #194587:
jednoznacne bezpecnostnych.. ostatni vodici najma aut jazdia cim dalej tym agresivnejsie robia mysicky, pripadne velmi caste je "vybrzdenie" autobusu z dovodu ze vysiel zo zastavky a zaradil sa pred nejake auto ktore muselo spomalit... pokial kamera nahrava aj zvuk (v kabine) moze pomoct pri konflite vodica s cestujucim...
Reply on: Mike #194586:
a to z akeho dovodu? co to niekam chcu zverejnit 10 koleciek 59ny apod??
alebo z bezpecnostnych dovodov?
Reply on: dopravak88 #194585:
Čím ďalej tým viac vodičov si montuje kamery na čelné sklo a nahrávajú si celú službu.. sú to čisto ich súkromné aktivity, preto si to tam dávajú iba počas služieb...
vo vozidle 1205 je na celnom skle pripevnena akasi kamera alebo nieco take??
je to nejaka modernizacia vozidiel, ci len pre sukromne ucely vodica??
Predajna pod mostom snp ma uz ine otvaracie hodiny
Reply on: N/A #194564:
ano.
Reply on: Ámos #194578:
Tak to je v poriadku, bola iba druhá v poradí
Reply on: Ámos #194575:
Každá nemusí zastaviť pri označníku! Iba vtedy musí znova zastaviť ak je tretia v poradí. Súprava sa počíta za jeden vlak.
Reply on: Mike #194576:
no bola na L2 a stala za L5 cize za supravou.
Reply on: mr.lenin #194574:
Vdaka, toto uz dava zmysel.
Reply on: Ámos #194575:
Malo by platiť to isté ako u autobusov: čiže tretia a ďalšia už musí opätovne. 7118 je K2S, ak stála za sólom alebo inou K2S, tak nemusí. Ak stála za súpravou, bola tretia a teda musí.
Chcem sa spytat, pravidlo pre elektricky, ze kazda musi zastavit pri oznacniku, ked pridu na zastavku naraz uz neplati?
Lebo ak plati, tak na florianskom na to vodici pekne seru. Napr. vcera okolo 10.00 - 7118.
Reply on: david1 #194573:
Ide o to, ze keby neparny Zr, Ex Hornu Stubnu obec prechodil, tak by o tie dve-tri minuty ZBYTOCNE dlhsie postal v Harmatanci jaskyni, kde pravidelne krizuje s protiiducimi Zr, Ex. Tot vsio
Reply on: 810zssk #194570:
Ved som ti písal ,že nie tam ,ale vo výhybni,kde by čakal .Takto pobytuje v Hornej Štubni a cez výhybnu už ide bez zastavenia. Čo je na tom také ťažké pochopiť.Takto to bolo vysvetlené. Presne preto ,že má asi tie isté križovania ako Os. Podobne to majú EC vo Váci ,kde je už v prevádzke iba jedna kolaj.
Reply on: david1 #194560:
Jednokoľajka tam je, to máš pravdu.
A terazky by si nám nechcel popísať technológiu takého križovania v jednokoľanej zastávke na šírej trati?Aby sme sa i my, čo sme ešte vlak nikdy nevideli mohli priučiť a získať nejakú predstavu o tom, ako to funguje...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.