Reply on: MatejBA #193897:
No ja som chodievala na zo Svantnerovej na Nam.F.Liszta za 15 minut (http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/34/smer/Racianske-myto/zastavka/Svantnerova/314573228070.html?d=20130817), niekedy aj skor, pretoze 34 isla casto praveze rychlejsie ako mala a do 20 minut som uz bola na Racianskom kedze spod stanice uz toho chodi dost na Racko..A hlavne mi nejde o Racko, ale to, ze som odtial mohla ist rovno dalej bez prechadzania na ine zastavky. Keby som isla L5, musim prechadzat cez 2 semafory a este asi 200 metrov na zastavku smerom na Trnavske myto, co zase zdrzi cca 4-8 minut podla cervenej/zelenej. Urcite by bolo rozumnejsie nizky pocet vozov nahradit kupou novych (ked uz chces kupovat tie elektricky), kedze cestovne je stale vyssie a penazi je urcite dost, len asi vo vreckach majitelov DPB. A ked aj nie, L95 a L94 chodia cez den kazdych 5 minut (http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/95/smer/Stare-Mesto-Safarikovo-namestie/zastavka/Sintavska/629146008608.html a http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/94/smer/Stare-Mesto-Vazovova/zastavka/Holicska/629145698323.html). Stacilo by, ak by chodili namiesto kazdych 5 kazdych 7-8 minut a usetrili by sa tie vozy. Casto chodim L94 v tom case (14-18) a byva celu cestu poloprazdna. Takze tam treba setrit vozy, nie na 34. Ved okrem Holicskej ma L94 rovnaku trasu ako L93 po Zochovu a potom ide navyse len dve zastavky - Nam.1.maja a Vazovova, na ktore by mohli ludia vyuzit L31 a L39. No ak by sa vyriesila ta rychlost, kazovost elektriciek a klima v nich, samozrejme budem nimi rada chodit, ale teraz fakt pokial nemusim, nechodim. Mam tak zlu skusenost, ze skoro vzdy ked nou idem, nieco sa pokazi alebo havaruje/vykolaji sa niektora pred nami a stravim v nej pol hodinu, takze sa im naozaj vyhybam, ako sa da. Nehovoriac o tom hluku co robia. No uvidime co prinesie ta oprava v Dubravke, ktora sa planuje. Vraj by to aspon v tom useku malo zrychlit cestovanie, kedze momentalne tam maju max.povolenu rychlost 10km/h, co je polutovaniahodne.
Ike