Reply on: Valec #193349:
Nic v zlom, ale kde presne pri Tescu Lamac vidis viac miesta na ukoncovanie liniek? Ja tam vidim dve mininastupista (ktore su vlastne jedno dlhe nastupiste) bez akejkolvek plochy na odstavovanie vozov.V principe proti presunu toho prestupneho bodu nie som, ale potom treba aby tam stali aj Lajnsy a linky ako 21, 34, 83, atd... v oboch smeroch.. co jednak netusim ako by sa tam zmestilo a jednak v smere do mesta by to natiahlo jazdnu dobu.
Valec
V apríli 1992 začala premávku linka 218 (dnes 201), vypravované na ňu boli sólo vozidlá.
Niekedy v rokoch 1993/94 bola zrušená linka 108.
Niekedy v rokoch 1995/96 bola zrušená linka 107, ku koncu svojho života premávali na nej sólo vozy po trase Čiližská - Šíravská - Estónska - Stavbárska - Komárovská -... - Šafko.
Linka 71 vznikla ako náhrada linky 115 (ktorá cez DH nikdy ani nepremávala), DH obsluhovala len jednosmerne vždy v silnejšom smere, zanikla pri reorganizácii v roku 2005.
Od apríla 2002 sú na linku 201 vypravované kĺbové vozidlá.
Linka 109 bola len prečíslovaná na linku 75.
Neviem presne kedy a ako, ale v priebehu doby bol posilňovaný interval na trolejbusových linkách, napr. dnešná 202 má v špičke (o sedle ani nehovorím) lepší interval ako pôvodná linka 20. A to za tých 25 rokov počet prepravených osôb dosť poklesol.