Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #192890:
Zasa nie si až tak ďaleko od reality...
Ale to sa robilo čo viem hlavne v Krasňanoch.. napr. keď k 5.9.2005 dostali nové linky tak deň predtým zobrali autobus a všetci vodiči čo mali voľno a mali záujem tak sa išli previezť po trase nových liniek čo mali robiť. Ale to sa jednalo o trvalé linky.
Na prvej kolóne sa to riešilo systémom, napr. keď sa k sept. 2011 zrušili Krasňany a ich linky sa preradili aj na prvú tak už v lete bol oznam že vodiči vo vlastnom záujme si prejdite nasledovné linky: a boli vymenované, lebo od septembra ich bude robiť naša prevádzka..
Lenže toto je týždňová výluka, takže jednak asi ani nikomu toto nenapadlo riešiť a keby aj, je leto dovolenky, služby sa obsadzujú LTT, takže kľudne to mohol dostať nejaký vodič zo zálohy alebo dokonca z voľna u ktorého sa vôbec nepredpokladalo že by tam mal ísť..
Reply on: Mike #192889:
Ale ved sa predsa da jazdit cez linku a "spoj/smer" v tom pripade ti zastavky hadze. Lenze to by sa uz po 13 rokoch niektori museli naucit pouzivat palubak...
Reply on: Mike #192889:
K bodu 3.

Človek by očakával, že DPB v posledný deň riadnej premávky zabezpečí "zácvik" autobusárov na dotknutých trolejbusových linkách (t.j. autobusár sa bude voziť v trolejbuse). Či veľa by som chcel? ?
Reply on: AAA #192888:
2. V palubákoch boli nahraté služby na 204 a 212 od 1.7 do 28.7. Teraz sa síce vrátili na pôvodné grafikony, ale na jeen týždeň by sa zasa museli nahrávať "nové" služby do palubákov, čo sa zjavne nestalo.. preto sa jazdí iba na linku a cieľ..
3. autobusáci nepoznajú trolejbusové linky (nemali na ne zácvik)..
Súčasná výluka na Patrónke je zo strany DPB absolútne nezvládnutá:
1. na letákoch je veľkým nadpis o zmene na linkách 204 a 205 a súčasné trasy sú popísané značne nezrozumiteľne (najmä 212),
2. hoci 204 a 212 jazdia v časoch pôvodných odchodov 204 a 212 a v ich riadnej trase, tak na vnútornom BUSE sa vôbec nezobrazujú zastávky (vodiči používajú "odklon"?).
3. Ako je možné, že som v pondelok musel vodičovi 204 vysvetľovať ako sa má na Valašskej otočiť a kde má nástupište a výstupište, keďže mu to nikto jasne nepovedal?
Tak myslím, že tieto O405GN by boli v Bratislave u cestujúcich obľúbenejšie ak nie vôbec najobľúbenejšie autobusy, ktoré nemajú klimatizáciu pre cestujúcich.
http://autoline-eu.sk/sf/autobus-mestsky-autobus-MERCEDES-BENZ-O405-GN--13071812105709748300.html

Avšak obával by som sa ako by sa pri tak veľkých oknách správali cestujúci. ? Napr. po nástupe revizórov by vyskakovali z rozbiehajúceho autobusu. ?
Inak neviete, kedy planuje DPB opat prerusit premavku TBusov na Patronke a spojit Patronku a Brniansku? ? (lebo to nevyzera, zeby vobec pripravili nieco na ten styl z fotiek, ktore sa sem dali)
http://www.cas.sk/forum/218226/bratislavska-mhd-sa-chce-modernizovat-cestujuci-budu-pouzivat-cipove-karty/1 pán Záhradník ? niekto si neuvedomil že už je druhé výročie čo je vo funkcií delfín a spol.
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Reply on: Joyki #192882:
ja viem že sa to posunulo kvôli tomu že mesto nebolo schopné vyhlásiť tender
Reply on: Roberto #192875:
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.

T6A5/III
K2G
T3M
T3G

A v trolejbusov,

14 TrM
15 TrM

Dakujem pekne.
Reply on: Roberto #192879:
a co to meni na veci?
Reply on: on-line #192878:
je tam odbojárske napísané
Reply on: VLK #192876:
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
Reply on: S499.1023 #192871:
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
Reply on: Joyki #192874:
no a nebude to v polovici roka 2014 ale v polovici roka 2015 ako to poznáme pôvodne sa to malo robiť v II. etape ktorá má byť v dezembri
Reply on: Roberto #192870:
Tretia etapa, čiže zavádzanie JCL v IDS má byť spustená podľa BID "v polovici roka 2014".
Reply on: Valec #192872:
Konkrétne ten jeden čo má na starosti semafory v celom meste..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.