Človek by očakával, že DPB v posledný deň riadnej premávky zabezpečí "zácvik" autobusárov na dotknutých trolejbusových linkách (t.j. autobusár sa bude voziť v trolejbuse). Či veľa by som chcel? ?
2. V palubákoch boli nahraté služby na 204 a 212 od 1.7 do 28.7. Teraz sa síce vrátili na pôvodné grafikony, ale na jeen týždeň by sa zasa museli nahrávať "nové" služby do palubákov, čo sa zjavne nestalo.. preto sa jazdí iba na linku a cieľ..
3. autobusáci nepoznajú trolejbusové linky (nemali na ne zácvik)..
Súčasná výluka na Patrónke je zo strany DPB absolútne nezvládnutá:
1. na letákoch je veľkým nadpis o zmene na linkách 204 a 205 a súčasné trasy sú popísané značne nezrozumiteľne (najmä 212),
2. hoci 204 a 212 jazdia v časoch pôvodných odchodov 204 a 212 a v ich riadnej trase, tak na vnútornom BUSE sa vôbec nezobrazujú zastávky (vodiči používajú "odklon"?).
3. Ako je možné, že som v pondelok musel vodičovi 204 vysvetľovať ako sa má na Valašskej otočiť a kde má nástupište a výstupište, keďže mu to nikto jasne nepovedal?
Inak neviete, kedy planuje DPB opat prerusit premavku TBusov na Patronke a spojit Patronku a Brniansku? ? (lebo to nevyzera, zeby vobec pripravili nieco na ten styl z fotiek, ktore sa sem dali)
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
To som už zistil aj empiricky, že mi tam podbiehajú autá od Tesca, hoci idem na čistú zelenú.
Inak ak je to skutočne tak, ako si napísal a svieti čo len sekundu zelená z oboch smerov, tak to je zásadná chyba nielen v počítaní vyprázdňovacích časov ale aj v programovaní radiča, keďže v radiči má byť nastavené, že súčasné voľná v kolíznych smeroch zhodia radič okamžite do poruchy. Možno by sa VLK mohol presnejšie vyjadriť, predsa len moje praktické znalosti CSS končia pri radičoch BDE z AŽD a GA zo Siemensu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).