Pekne vidno, ktorá finančná skupina vládne na Slovensku a v Česku. Sor sa okrem týchto dvoch krajín nikám nehrabe. Trolejbusy s karosériou Solaris budú mať v Sofii aj v Rige, krajiny na rovnakej úrovni ako my, vlastne sa mýlim. Tieto krajiny nás už predbehli a my stále ostávame 10 rokov za opicami. ?
Chapem spravne, ze v Brne maju zmysel vacsie vstupy, ale v Bratiswlave o 100km dalej nie? A mohol by si vysvetlit tie radikalne rozdiely, co to sposobuju?
Reakcia na #192325 od 810zssk:
Ja som stale presvedceny ze rozumny bonus za rozsiahlejsi vstup do vozidla ma vyznam. Len hodnotenim to bolo zneuzite na preferenciu kamaratfirmy.
Inak by ma aj vcelku zaujimalo vysledne hodnotenie vozidiel v tom Brne. "..Nástupní proud je prostor mezi otevřenými křídly vstupních dveří..." - avsak podla nakresov na stranke SORu je 1200mm sirka celeho otvoru na dvere. Teda vysledna sirka, ktora sa bude ratat bude mensia a zarata sa iba jeden nastupny prud. Ale nemam presne informacie, aby som to posudil ako to je. A aj keby, tak Solaris so 4 x 1350mm sirokymi dvermi ma len o jeden prud menej a teda dostane cca 89% bodov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak