Ty v zásade chceš vybaviť osobitnú pravidelnú autobusovú dopravu. Tá je charakterizovaná tým, že sa prepravuje len vopred vybraná skupina cestujúcich, a teda ostatných môže vodič ako zamestnanec dopravcu z prepravy.
Otazka do plena: Ked si zaplatim nejaky usek nejakej linky na zvoz mojich ludi, mozem si to vo vozidle odkontrolovat a clovek, ktory tam nema co hladat, mozem ho vyhodit? Pripominam, ze by to nebolo nikde zverejnene a ani terciky linky by tam neboli. Napada ma moznost, ze by sa po dohode, ta linka oznacila zmluvna doprava a bolo by o lepsie ako ked by bola od zaciatku oznacena. Dik za odpoved.
A Samo, ty si tu tusim daval zmluvu medzi Mariankou a DPB, ti si dotuju linku nejakymi peniazmi. Dik
Pokiaľ viem tak z toho dôvodu, že pri projektovaní trate spravili projektanti chybu, ktorá sa prejavila v tom, že v týchto zákrutách musia prechádzať trolejbusy dosť nepohodlne. Napr. v úseku medzi zastávkou Pri podchode - Janotova je najlepšia stopa ak idú v strede (t.j. cez dva pruhy...) ?
Pravdepodobne celý oblúk od zástavky Hany Meličkovej až po Janotovu budú rekonštruovať.... Tiež som čítal že tam maly dávať aj nový asfalt na ceste....
Možno to tu ešte nikto nespomínal, ale už započali aj stavebné práce na trolejbusovej trati na Dlhé diely. Momentálne sú vykopané základy na nové trakčné stĺpy. Dosť ma to šokovalo keďže som predpokladal, že sa bude len upravovať umiestnenie troleja a nie aj budovať/premiestňovať trakčné stĺpy. Kebyže projektovú dokumentáciu pred výstavbou trate neodfláknu mohli sa ušetriť veľké peniaze...
Petto