Reply on: Valec #189895:
Asi si ma úplne nepochopil. S tou tyčou to je len príklad čo môžeš zažiť pri cestovaní v MHD, netvrdím že každý deň niečo podivné stretnem a hodne dní v roku sa stretávam s prípadmi v autobusoch, ktoré vedia dobre znepríjemniť cestovanie.A načrtol si L37 tak sa skús zamyslieť aké to asi je každodenne cestovovať domov do Záhorskej a na Patrónke sa Ti natlačí nemalý počet cestujúcich do Tesca Lamač a potom pri Tescu Lamač zasa kopec ľudí ktorí idú len do Lamača a toto sa odohráva(lo) v SORoch. Nič príjemné, pár krát som to zažil pri ceste do Záhorskej.
Takže ide tu o to, kvalita a rýchlosť každodenného cestovania do/z práce versus cestovanie a obsluha nákupných centier.
derik
Samozrejme najdlhšie cestujú najmä obyvatelia okrajových mestských častí a tí naozaj potrebujú expresné linky a tou jej aj L21. Áno beriem, že by tam bola zastávka na znamenie, ale už teraz sa tam chystá nejaký športový obchod. A páčilo by sa Ti, keby sa niekto z Hornbachu do plného autobusu trepal s nejakou povedzme dlhou lištou?
Takže áno, prídavajme ďalšie zdržania autobusom, električkám a vyháňajme cestujúcich z MHD. Nákupné centrá, obchody a pod. by sa nemali stavať kade-tade kde niekto vlastní pozemok a potom linka čo ide najbližšie to má obsluhovať, ale nákupné zóny by mali byť koncentrované do niekoľkých bodov kde by mali chodiť osobitné linky.
Ďalšie katastrofy v Bratislave čo vyháňajú ľudí do áut sú komplikované prestupné uzly ako Račianske mýto, Molecova a pod. kde cestujúci buď čaká aj 2 semafórové cykly alebo riskuje život.
A jedna tiež dosť dôležitá vec je aj spoľahlivosť MHD, či spoje vynechávajú, meškania a pod.