Reply on: J #18935:
ok, to boli len priklady, a asi nie tie najspravnejsie. niekedy, ked ma pochyti destrukcny amok, by som najradsej zrusil uplne vsetky zastavky 
ale faktom je, a asi to vsetcia uznaju, ze zastavok ako znievska, bzovicka a kolma je v bratislave mnoho a ich (aspon docasne) zrusenie by bolo len prinosom. podobna absurdnost je aj chlumeckeho v ruzinove.
co vsak so sietou elektrickovych zastaviek? ak sa metro stavat nebude (co sa imho veru nebude), tak stale tu mame zbytocne prehustenu siet v karlovke, dubravke, ruzinove... a tam ziadna doplnkova doprava aspon zatial nie je

a aupark... to ani nema cenu komentovat. ked som rano cestoval okolo v case, ked to este len stavali, tak som sa v autobuse vzdy tak nasral, ze som do skoly (alebo kamkolvek inam) prisiel uz totalne vytoceny a ludia sa mi radsej vyhybali


ja sa len bojim, ze petrzalke nevyjde ani ta elektricka. su uz aspon nejake overene informacie, ze sa skutocne v rozumnom casovom horizonte po dokonceni mosta kosicka pocita s rekonstrukciou stareho mosta? a padli aj nejake slova o elektrickovej trati? (ospravedlnujem sa, ak sa to uz preberalo niekede na fore... mozno by stalo za zmienku skutocne robit dajaky forum digest a ukladat ho do archivu

Re #18935 COLOR: ja si myslim, ze by tam nemali stat ani L37 a L83. len L30 a L34, aj to len na znamenie. to by podla mna bohate postacovalo.
galiyosha