A ano, bolo to trasovanim. Lebo ked si siel z Racianskej tak sa ti oplatilo na Racku prestupit na trolejbus a bol si na stanici skor. Z Vajnorskej/Ruzinovskej toto platilo dvojnasobne.
Trat po Stefanikovej budu navyse vyuzivat najma Petrzalcania, ktori takto dostanu alternativu k 93. Tour de Obchodna a uplne dopravne nezaujimava I. Karvasa absolvovat nikto chciet nebude (pripomenme si ze na Obchodnej je 20ka, realne sa tam jazdi mozno este pomalsie). Ale rychle spojenie Petrzalka - centrum - Hlavna stanica ma OBROVSKY potencial.
Logika je ta, ze ak pre nejaku radialu elektricka tak ci tak nebude prilis atraktivna tak sa radsej sustredim na trasovanie ktore bude mat realne vyuzitie.
Okrem toho dve radialy mozu mat rozny dopyt. A faktom je za na zapadnych radialach (KV a predpokladam aj Petrzalka) je/bude dopyt vyrazne vyssi.
Myslíš, že to bolo trasovaním? Ktorí ľudia budú využívať trať po Štefánikovej navyše? Tí v úseku Hodžko - HLST? Koľko ich je? A toto spojenie navyše majú dnes a-bus linkami.
Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku
super logika, takze kedze doteraz to bola zachadzka, tak ked sa to predlzi pre 3 slovom tri radialy, tak to bude o to viacej vyuzivane ? trosku si to odporuje logike ale nevadi
a preco by mala primarne obsluzit petrzalku a karlovku ? pre trat do petrzalky je to uplne jedno ci to ide cez stefanikovu alebo stefanovicovu. navyse aj tak bude prelinkovanie elektrickovych liniek.
stale zabudate, ze na vychodnej strane su tri radialy, co je kusok viac .. a pre ne to bude o to dlhsie zachadzanie
a s tou obchazkou si to pozrite ci uz google maps, alebo aj teoreticke linkovanie, ktore si stale myslim, ze je najlepsie co sa da vymysliet
A teba nenapadlo to, ze ta nova trat by primarne obsluhovala Petrzalku a Dubravku/Karlovku? Ci to ako chces zaviest L13 Hl. St - STU - Obchodna - PE miesto Hl. St - Hodzko - PE?
Akoze rovnako mozes navrhnut, aby taka L93 isla miesto cez Zochovu po nabrezi, okolo ASMN na Hlavnu stanicu
Úhrada od mesta je istá, ale
1. jej platenie je ťažšie vymožiteľné pre DPB ako donútenie cvakať lístky pod hrozbou postihu vo výške 50€,
2. úhrada nie je poskytovaná v takej výške v akej by mala byť, a teda je otázne či by vôbec zrušenám bezplatného cestovného prišlo k jej zníženiu.
No teraz asi skôr nejaký Bbuss, lebo Abuss pokiaľ viem mal prepojenia na bývalé vedenie DPB, Predpokladám, že preto sa stopli aj tie abussove 15m záložáky a odkedy sa zaradili 2201-2212 tak sa prestali vypravovať 82xx aj namiesto solarisov.. ?
"Výnimka sa týka bezplatného cestovania MHD v Bratislave, všetci ostatní prepravcovia budú mať vlastné pravidlá."
Teta Agáta by sa mohla naučiť rozdiel medzi dopravcom a prepravcom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku