Reply on: 810zssk #188894:
je to ironia osudu, ze spitalska prezila. so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.
priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.
spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019
situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.
co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.
aquila
najma pri realizacii mimourovnoveho prepojenia sancovej / stefanovicovej a pri tolkych prechodoch semaforov, kde sa zmesti max 1 elektricka na stefanikovej. cize ked bude rozdiel 1 minuta je vela. nezabudaj, ze preferencia tam nikdy nebude fungovat, skor naopak, budu sa tam kopit elektricky
nehovoriac o lepsom pristup pre celu vychodnu cast mesta, kde su uz teraz tri elektrickove radialy ..
o nezmysle mat dve trate