Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #187833:
§1 nikdysatotaknerobilo

Stačí? Tak isto som už dávno hovoril, s polohami ZV vozidiel o napojení koľaje na šafku v ceste na to jedno sólo.
Tak isto by obratisko obojsmernych elektriciek na Pri krizi mohlo byt vlastne buduce predlzenie trate na Bory.

Ale zákony nás nepustia..... viz hore uvedený zákon
Reply on: S499.1023 #187750:
Hej, asi presne takto robia CP v DPB, a tak to aj vyzerá... Vtedy keď to meral tak tam asi ešte bola 50tka...

A, tak ma napadá, keďže pôjde o "modernizáciu" , nie o "rekonštrukciu" , nespraví sa náhodou obratisko pre obojsmerné električky?

A čo keby počas doby rekonštrukcie obnovili obratisko Hanulova 😃 😃 Ako kedysi, keď sa Dúbravka stavala 😃
Reply on: brefos #187830:
Nadherne zabery 🙂 Nikto myslim ze nepridal, a pekny ulovok!
Reply on: aquila #187829:
vidím že o tom, čo všetko sa tam urobilo nemáš ani najmenšej potuchy... ale akosi mi to ide dohromady s tvojou povahou a vyjadrovaním...
k VÚD to ponechám bez komentára... a - vlcik.sk už ide, ďakujem za info ?
Možno toto sem už niekto pridal. V relácii Noc v archíve z 2.12.2012 je od cca 30 minúty do 34 minúty ŠMka BA 11-20 a potom krásny modrý Ikarus BA 76-84. http://www.stv.sk/online/archiv/noc-v-archive?date=2012-12-02&id=51458 ?
Reply on: VLK #187827:
nie som vsevedko, ale kedze sa to tyka dialnic, tak viem kusok viac aj o zakulisi toho tunelu, ktory akosi volaju vsetci zainteresovany "zelena vlna za 100 milionov", a ked uz aj palcak zo zilinskeho VUD povedal, ze to bola zbytocna investicia a nema ani len realnu schopnost vyhodnocovat aktualne informacie, tak o co to je ? a pritom palcak ide vyslovene na ruku SMERackej mafii a obhajuje vladnu liniu ..

btw. keby si si nevymslal, riadili ju viac krat, alebo si nespominas na to kvantum vypadkov tejto super zelenej vlny ? 🙂

inak teraz co s vyhodenymi 100 mio euro na necele 3 roky?
doprava padla na 7tisic/24hod a prioritny je smer z rajca 🙂 kolko viliek si zato niekto zase postavil ?

@S499.1023: keby nahradili BDE hocicim, tak by to bola zmena, ale nie za 100 milionov. jedine co sa urobilo, ze sa dala na smer BA - ZA maximalna priorita tot vsjo.

Reply on: VLK #187827:
No moment, na vševedka tu mám autorské práva ja ? .
Reply on: aquila #187824:
zaujímavé, že policajti odvtedy tú križovatku neriadili, ale vidím, že ty si odborník na všetko, takže nemá asi význam sa hádať so vševedkom ?
Reply on: aquila #187824:
Hm. Cez tú križovatku v PB som jazdil v tých časoch minimálne raz mesačne a zmena po výmene radiča (a ďalších veciach, to nebola len výmena radiča) bola VEĽMI výrazná do pozitíva. A vždy, keď sa tam zjavili zlepšujúci policajti, tak to len domrvili.
Reply on: 810zssk #187818:
a) nemyslim si ze by sa zabili prestupu na autobusy, bolo by to o linkovani a ci by sa tam urobil prestupny uzol, ci sa posunie o 300 metrov hore dole je jedno.

b) ked tam JT dostavia to co chce na tych darovancyh pozemkoch, tak by boli aj tam budovy co generuju dopravu .. am ozno este viac

c) ani nebola, stale by to bolo asi 300 m, skor od dalsej by bola docela daleko.

ale hej, je to otazne ako by sa potom rozdelili zastavky, kazdopadne skoda povodneho navrhu a zadubenosti ludi co sa isli pochlebovat kmotrikovi, JT ale vykaslali sa na normalnych ludi. odobrat peciatku a diplom.

Reply on: VLK #187817:
krizovatka v povazskej bystrici je podla mna jedno z najvacsich fiask v dopravnej infrastrukture, vyhodilo sa doslova 100 milionov korun za akoze inteligentny krizovatku, ktora aj tak nefungovala poriadne. vsak to bol vysmech. a najma za tie peniaze, to bol cisty tunel SMERackych goril na cele s vaznym. to ze vymenili stary radic BDE za novy od tej firmy zo zlina za superpredrazenu cenu to uz je len uspech .. hlavne ze sa na tom nabalili a za tu sumu mohli mat pomali aj prelozku cesty I/61 🙂

a tam sa tou krizovatkou ozaj temer nic neporiesilo, vsak jedine co sa urobilo, ze sa dala maximalna preferencia pre hlavny smer a tvarilo sa to, ze to to sem tam pusti niekoho od rajca/orloveho a aj tak tam museli zasahovat vacsinou policajti. s tym by som sa teda zrovna nechvalil.

p.s. na stranke vlcik.sk nie je nic.

Forbidden

You don't have permission to access /vlcik/ on this server.
Reply on: aquila #187813:
Viedeň je nefunkčnosťou preferenci električiek známa už roky. Skús Mníchov, Norimberg, Brémy...
Reply on: luky133 #187821:
?
Reply on: 810zssk #187771:
Malo by ísť o dlhé roky plánovanú úpravu trolejbusovej trate medzi zastávkami Hany Meličkovej - Janotova (resp. len Pri podchode - Janotova). Už od otvorenia bola v tomto úseku nie práve vhodne postavená, ale vtedy to nikto neriešil a každý rok sa to odkladalo...
Reply on: MatejBA #187779:
Tak mňa to dnes potešilo lebo som sa konečne cestou do práce netlačil v Tedome ako sardinka a aj "vysokohorskí" nosiči, ktorí smerovali na Hl. Stanicu tam nemačkali zbytok cestujúcich. ?
Reply on: Ike #187814:
No to hej, ale stale budes mat problem s tym ze ludia ti tam vojdu na trat a tam budu cakat kym sa budu moct zaradit.
Reply on: aquila #187809:
Tak ale zas ak by bola zastavka na estakade Einsteinova tak
a) absolutne zabijes prestup na autobusy
b) zastavka by bola daleko od budov ktore tam budu generovat najviac cestujucich
c) zastavka by bola prilis blizko zastavky Viedenska
Reply on: aquila #187813:
zaujímavé... kľudne sa stavím... ale pripomínam, že pred rokmi mi tiež veľa kolegov hovorilo, že našim riešením križovatke v Považskej Bystrici nepomôžeme, že to tam je zabité až do príchodu diaľnice... čo myslíš, zmenilo sa niečo ❓

pre tvoju info - k doprave mám nesmierne blízko, až príliš... a roky v doprave za sebou... nuž - netajím sa sebou, info o mne je na stránke vlcik.sk
Reply on: aquila #187813:
Ja s Tebou tiež súhlasím, že preferencia v BA nikdy nebude. Ale treba dúfať a snažiť sa. Lebo vzdaním otvoríme cestu tým niemandom, ktorý pokazia aj nemožné.

Tebou uvedený Centrál je krásny príklad: Keby dali turnikety pri vjazde v dolnej časti briežku a turnikety na výjazd v hornej (nie naopak, ako je to teraz), tak by IAD idúci do centrálu neblokovali zvyšok vozovky + keby preložili trolejbusovú trať, že by šla cez dopravný tieň, ktorý je tam teraz na okrasu mimo jazdného pruhu do Centrálu, tak by to bolo o 100% lepšie. Ale z kancelárie takéto postrehy asi nenadobudnú
Kde v Bratislave sú dispečerské stanovištia? Napr. na Hlavnej stanici je len v noci alebo aj cez deň?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.