Reply on: albert.BKV.zrt #187714:
Takze idem na to opacne - beriem v uvahu len kolajisko stanice, a depo s odstavnym (pri myčke). Skalu absolutne nepotrebujes. Staci ti len po vyhybkara odpratane. Viem ze su dvaja, a to nespostacuje. Myslim ze dva krat namazat za den vexle je jednoduchsie ako kompletny kolabs dopravy. Nemyslis? Pri bezdomovcoch to zas nie je take uplne vzdy. Nehovorim o kazdom ze ma ist do roboty. No stretol som sa na stanici aj s takymi, ktori kebyze mou, beru kazdu robotu. Bohuzial, nemaju aku. Ziadne chlast, ba ani nesmrdeli ci cokolvek ine. Ja vravim o takichto. Alkohol? Menuj jedineho rusnovodica, ktory aspon raz za zivot nesiel do roboty pod vplyvom. Vyhladaj si ciernu listinu, a uvidis

Zdravie a bezpecnost je jednoznacne potrebna. No zbytocne budem zachovavat BOZ ak mi nic nepojde. Potom vlastne je zbytocne otvorena stanica, a tudiz moznost porusenia BOZ bez akehokolvek vysledku. Jazda na stanici je aj tak na 30km/h, takze nejake extremy tam nehrozia. Rozhladove podmienky v oblasti vyhybiek su vyborne aj za snezenia, takze osoby v refl. vestach vidiet na dialku. Osadenie skutocne tych par ludi je to najmenej. Inak, ked uz o tom takto hovoris, vysvetli mi, ako to ze kdekolvek som bol kde su vyhrievane vymeny, nikde s tym nie su problemy ani pri opatovnom zafukani? AK je totizto roztopeny sneh v okoli vymeny, nema co zafukat. Ak narazas na to, ze stale snezilo ako prasa, na to existuje aj system silneho vyhrievania vymen. V okoli prahy som sa par krat stretol (myslim ze na novom spojeni) ze vyhybka bola totalne vykurena (ako u DPB) .Vsade snehu, a len vymena aj s prestavnikom a okolim total sucha. Aj za snezenia. Takze vravim, zly system a neskoro spusteny u nas ak doslo k takejto situacii. A ako posledne - ked uz je takato situacia na stanici, problem postavit vlakove cesty tak, aby boli vyuzivane len 2 vyhybky (pri tuneli na rozdelenie smerov 2x NZ, 2x TT) a tudiz by doprava bola zachovana takmer uplne? Naklady by vyckali den na DNV/Zohore/Lamaci (opacne smery Vajnory/Senec/Raca/Pezinok) a Os by prechadzali trosku zvlastne, no presli by. Bol by to taky vazny problem? Na stanici by ostali funkcne kolaje 1,2,10,14,18 a hotovo. 1,2 by vyuzivali NZ vlaky. 10,14 by si mal na TT. 18 by mal RJ. A stacia aj dvaja vyhybkari

albert.BKV.zrt
Prepac, ale dalej sa nezucastnujem na tejto teme, pokial ty si dovolujes bohorovne prehlasit:"Menuj jedineho rusnovodica, ktory aspon raz za zivot nesiel do roboty pod vplyvom." Poprosim, trocha sudnosti pomedzi emocie...