Mna by zaujimalo, ako to funguje. Kde to ten "expert" zapina a ako si dosiel na to, ze to zapol az ked bolo pol metra na vyhybke... Podloz svoje tvrdenia prosim!
Rodicia dunca robili/robia na zeleznici ?
tato info s tym co si napisal opat staci na tvoje diskvalifikovanie sa v diskusii.
Manazment som nestudoval, ale ano vediem jednu firmu. Mam pod sebou 20 zamsetnancov, ktorych platy su vyssie o 20-40% (podla pozicie) ako je v Bratislave bezne. Ale ano maju ich vyssie aj preto, ze je ich menej ako je bezne u konkurencie.
Zamestnavam tak ludi, co su ochotni si maknut pre vyssi plat. Vdaka platu a dalsim benefitom (napr. celodenna strava a napoje na pracovisku zdarma) nepoznam kradeze ani fluktuaciu.
Ja sa smejem na tom, že si dunčo, nie na obsahu tvojho príspevku.
Manažeri sú problém dnešnej doby, ale to nemá nič spoločné s výhybkami. Keď treba, najmä sa externá firma. Čo by robilo 20-30 odpratávačov 362 dní v roku?
Neviem, čo je na tom k smiechu, iba ak tak sa smeješ svojej a ich hlúposti. Odkedy tu máme v každej prdeli manažérov a kadejakých arogantných expertov na teóriu iba s praxou ako zlikvidovať štátny podnik, tak to takto vyzerá a hlupáci sa tomu smejú. Určite 20-30 výhybkárov nevýjde toľko čo polovičný počet zlodejských diletantov, ktorí boli po protekcií dosadení, alebo vďaka tomu, že trčali zo správneho anusu. Ak poznáš na železnici ty alebo ostatní mudrlanti niekoho, kto tam odrobil aspoň 20 rokov a má názor, že prepustiť úplne všetkých tých ľudí bolo správne, tak daj teda dačo do pľacu. Asi si si v záchvate blbosti nevšimol ani to, že som napísal, že počet výhybkárov nemusí byť 74, znížiť sa iste mohol a mohlo tú istú robotu robiť menej ľudí, aby sme neplatili 74 ľudí, ktorí budú robiť vo vlažnom tempe, ale 20-30 ich ostať mohlo.
Ten tvoj príspevok je typickým výplodom človeka, ktorý pozná iba "všetko alebo nič" ? A čo takto keby si pred jeho napísaným pohol rozumom?! Ty poznáš iba stav 0 alebo 74 výhybkárov. A čísla medzi 0 a 74 neexistujú, či poznáš iba jeden alebo druhý extrém? Potom keď železnicu vedú extrémisti, ktorí poznajú iba dva protipóly, tak to tak aj vyzerá. Ešte povedz, že si študoval za manažéra a je to jasné. Ďalej tvoje stupídne dohady, že som robil na železnici sú na úrovni pipiek z pokecu a čo tam poznám ľudí, tak tam všetci pracujú, hoc jeden tam asi 6-8 rokov nerobil. Neviem prečo, keď som napísal, že to na ŽSR posrali s tým "ozdravovaním" skrz vyhadzovanie ľudí, ktorí boli potrební, musí za tým hneď byť niečo osobné?! Čo máš ty za komplex, že v tom hneď vidíš niečo osobné? Ak tak riešiš veci ty, potom si to nechaj pre seba a neaplikuj to na druhých. Takisto, keď by som riešil vlakovú dopravu v BB kraji, tak tam musím žiť hneď, alebo tam mať nejaké osobné záujmy, či rodinu?!
Kurnik, tie dva talenty vyzeraju. Ale podla poskodenia ciel, velka rychlost nebola. Max tych 30km/h. Ale ked porovnam s nasou nehodou PP005+263 005 a Os s 263 010, tak tie nasledky mi pridu pri talentoch takmer zanedbatelne. Dokonca zvysok supravy nevyzera tak zle......
hmmm, super... takže dnes už mosty nestíhajú, ale stále sa budeme viazať na autobusy... načo kapacitnejšia doprava, ktorá zabezpečí adekvátne spojenie, že tak mi povedz že prečo tam všetci stále básnia o metre
Zly den, co? zamyslime sa este raz nad prispevkom? Naco je vystavba po 40 rokoch novej elektrickovej trate nosneho dopravneho systemu do najvacsieho sidliska na slovensku? Nahradi v prvej verzii len 95? Nieco take ako dalsi rozvoj si uz pocul?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Dnešná šírka lávky je cca 1,8 m a stačí naozaj len v úvodzovkách.