Logicky by som tam pridal zastávku Lipského v Dúbravke smer mesto. V pondelok som zažil, že 83-ka mala veľký problém sa rozbehnúť dokonca aj na zastávke Húščavova smer mesto.
Včera (štvrtok) ma prekvapil vodič 83-ky (Ikarus 435), ktorý správne odhadol, že na zastávke Pekníkova smer Pri kríži by sa mu nemuselo podariť rozbehnúť sa. Cestujúcich na to upozornil na Drobného. Ľuďom čakajúcim na Pekníkovej ukázal posunkom, že nemôže zastaviť. Zastavil až v zákrute tesne za zastávkou Žatevná.
Tak by ma zaujímalo, že AKO BY DOPADLA PRÍPADNÁ SŤAŽNOSŤ niektorého z čakajúcich na zastávke Pekníkova ktorým nezastavil. Totiž ako z mojeho príspevku snáď vyplýva, táto zastávka sa nenachádza v zozname neobsluhovaných zastávok v prípade zlej zjazdnosti ciest.
1; Sťažnosť by DPB vyhodnotil ako neopodstatnenú. Čakajúcim by bola situácia vysvetlená s prísľubom rýchleho pridania zastávky Pekníkova do toho zoznamu.
2; Sťažnosť by DPB vyhodnotil ako odpostatnenú a vodičovi by strhol prémie.
To som nevedela ani ja. ja som hladala automat, ako je napr v TT, potom mi bolo povedane ze by mal listky predavat ujo, ale ani toho som nenasla. Dobre vediet!
Prečo sa vlastne dnes toľko vykoľajovalo? To sneh na koľaji nadvihne voz? Osobne som videl iba tú 7122 , tej sa posledný podvozok rozhodol ísť inak (takže tu skôr hrá rolu úžastný stav výhybiek ), či ako?
Ako mám ako bežný vodič vedieť rozlíšiť, či sa jedná o križovatku bez určenia hlavnej cesty alebo "miesto ležiace mimo cesty", keď to vyzerá úplne rovnako?
Veď toto. Je ale jasné, že projektant tam tú 70 nedával kvôli 20 m Otázne je, ako si to interpretujú vodiči a hlavne polícia.
Kdesi som ale čítal - zrejme to boli pochybné Novotného analýzy na natankuj.sme.sk - že polícia sa pri meraní rýchlosti neriadi dopravným značením, ale to, ako je označená MPR v príslušnej projektovej dokumentácii - teda ak niekde DZ chýba, tak aj tak môžeš prekročiť rýchlosť a oni ti môžu udeliť pokutu (aj keď to väčšinou nerobia). Tipujem, že v projektovej dokumentácii tejto cesty je po čerpaciu stanicu (a možno aj po Habánsky mlyn) 70 km/h, ale chyba sa stala pri osadzovaní DZ.
Ale neviem ako to naozaj je... Len interpretujem aj tak pochybný zdroj
Ked ten priestor vpravo nieje zahrnuty oficialne do cestnej siete,tak to nieje krizovatka (o com svedci aj absencia dopravnych znaciek daj prednost a hlavna cesta) tym padom tu 70ku nic nerusi.Aj ked musim uznat,ze krizovatkou je kazde miesto kde sa cesty krizuju a spajaju.Takze ked to nieje oficialne krizovatka tak by mala byt na tom vyjazde namiesto prerusovanej ciary plna.Alebo potom znacka 70ka by mala byt aj za tym miestom,takisto ako by tam mala byt aj znacka hlavna cesta a na vyjazde z toho miesta by zase mala byt znacka daj prednost.Vtedy by to bolo jasne a zrozumitelne.Takto je to len prilezitostne miesto na pripadne bezhlave vyberanie pokut od nasich panov ochrancov zakona,co v konecnom dosledku vedia robit najlepsie:-)Apropo,miesto leziace mimo cesty uz novy zakon nedefinuje.De facto,neexistuje.Tak isto ako v zakone uz nieje formulka "okrem miest oznacenych ako parkovisko."Suma sumarum toto miesto je velmi rozporuplne minimalne v tom,ci tam spomalit na 50 alebo nie.O prednosti v jazde radsej nepolemizujem,lebo v podstate by mali mat auta odtial vychadzajuce prednost nakolko idu z prava ?
To je mi jasne, ale skor ma zaujima vyznam. Ako trvaly kalifornan asi nie. Skro mi to pride ako "docasne" obratisko, ci skor moznost vytvorit obratisko aj v trati (ako dnesna KV, NM, Vin.). Kolko ich bolo? kde vsade boli? existencie od do? V mojom projekte o elektrickovej sieti u DPB maju prave taketo poznatky cenu. Ak dakto vie, nech povie, Aj ine useky. Kazdy je dolezity!
yolis