Včera revízori urádovali v 83-ke o 22:20 h. ? Chodia ešte občas aj na nočáky? Dajú sa stretnúť aj napr. o 4:50 h ráno cez víkend v prvých spojoch denných liniek?
Ako pozerám históriu roman2 je skutočne iný nick ako dunčo a jeho nasledovníci, keďže roman2 sem prispieval ešte za dunča, čo ale nič nemení na tom, že verklikovanie romana2 silno pripomína dunča.
Hej hej to je pravda, obcas dost prekvapia. Minule ma prekvapilo ked som (uz teraz cez prazdniny) videl MB na 94 (dokonca ak sa dobre pamätam boli tam v jeden den dva).
No ak sa nemylim tak aj na 68 capacity niesu na zahodenie, cize je to mozno strosku diskutabilne. Je ale pravda, ze by sa mali spravit linky, ktore by obsluhovali cisto MB, nakolko ak si zoberiem ze 4 minuty za MB na linke 93, ide ikarus, bezne sa stava, ze ho na smolenickej alebo pri tescu dobehne.
Nebolo by od veci spraviť L83,93 a 98 čisto CapaCity tam je ich treba ako soľ + niektoré poradia 21ky by mohla prebrať Petržka a dať tam nejaké čo zostanú ?
Snívaj ďalej ? tu sme na Slovensku tu nič nebude v plánovanom termíne dokončené ? Ja si myslím,že elina skončí na Bosákovej a tam to hasne na pár rokov ☺ ak sa predĺži až dozadu na Janíkov dvor (či kam to chcú potiahnuť) tak to bude najneskôr v roku 2030 ?
Hold tak to bude vyzerat ako pred prazdninami, ze sa nechas prekvapit co ti poslu na 94 (ci to bude klbak, 12 metrak alebo sorka), pripadne ta prekvapi aj mala sorka na 93, ako mna este niekedy v maji. Len potom cloveka naserie ked vidi klbovu 99. 82 sa posle dokelu aby bol vobec zalozak a pocitaj s tym ze pride este 15 MB Capacity (teda myslel som to tak ked neprsi aspon kvapka).
Tak ked si taky mudry, vyrob ci navrhni vlastny 18 metrovy autobus
Je to plnohodnotny autobus, to ze sotousi ho nemaju radi pre nieco neznamena, ze to nie je vozidlo ako ine. A este raz - musi splnat urcite poziadavky EU na bezpecnost, to nie je india, ze ti pride SORka s metrovou dierou v podlahe a je to OK. Ci mu chyba daco? Volant? Kolesa? Okna? Sedacky?
Vyradené boli kinderká,ktoré sa z NB18 nedá ani porovnať ? + mali pomerne vážne nehody. Opotrebenie rámu B(N) 9.5 malého midi BUSu a NB18,ktoré majú takmer identické použité materiály bude holt trochu iné.Kinderko je malé a tie plasty aj niečo vydržia pri jeho konštrukcii,ale NB18 sa potom prečo lámal rám?Málo výstuže a slabé plasty&kovy,nápravy, pretože si v Libchavách mysleli,že to stačí ? Opakujem sa je to len pokus o lacný kĺbový autobus,ktorý u nás neprežije ani 8 rokov ?
Treba mysliet na to, ze ak sa splnia predpoklady povedie elektricka do Petrzalky co znamena, ze busy na 95 nebudu potrebne, podla mna sa okliesti aj 94 ak sa uplne nezrusi a nezhustia miesto nej 93.
Dalsi predpoklad je rozvoj trolejbusovej dopravy, cize na niektorych miestach doterajsie autobusove linky nahradia trolejbusove. Cize s tohto hladiska vidim nakup klbovych autobusov az ako tretorady ciel.
Ano, praskali a SORka ako reakciu zadarmo opravovala tuto zavadu. Jedine, co berem ako vytku, je zly interier, ktory mohol byt lepsie urobeny. Ale inak je to standartny autobus, ktory splna kriteria EU
A najstarsia SORka, ktora este jazdi, bola vyrobena v 1999 a stale funguje bez problemov (na 13 rocny autobus samozrejme). A ak uz chces Capacity resp. Mercedes, tak radsej skor Citara, ktore su lacnejsie a je to to iste. Ale samozrejme teraz sa mesto bude skor venovat elektrickam a trolejbusom, ako autobusom, kedze na 5-8 rokov sme vybaveni v tomto smere.
Neviem ako ty, ale mne tedom pride dost svizny do kopca. A zaujimave, ze na to, ako nadavas na SORky, tak zo vsetkych bolo zatial vyradenych iba par (resp 2) kusov ratajuc aj tie stare SORky. A to na to, ze to je podla teba shit, pre bratislavske cesty a nasu (ne)udrzbu slusny vykon
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.