ale ja nic nenamietam.
jedine co som napisal, ze poziadavka dopravcu na viac dveri ako standard je uplne ok. vsetko ostatne co pisete moze byt pravda. Ale je na UVO aby otom rozhodol. To ma zaujima, nie vykriky na diskusii o sotosnoch.
aku datovu linku? Si na slovensku, tu su POS v 90% cez sim a datovy prenos.
Uz som platil kartou aj nizsiu sumu.
Čo má povinnosť mať terminál spoločného s únikmi DPH??? - no blok zaplateny kartou, cize peniaze ti idu rovno na b.ú. uz pred fiskalnou uzavierkou neupravis. ten uz je potrebne zauctovat tak ako treba.
Hlavne keď DPB požaduje odovzdávať ponuky len na vozidlá, schválené v SR v okamihu odovzdania ponuky. Ty si fakt magor.
Dvere nemajú kritérium 40% ale prevážia o 40% vyššiu cenu.
Ak ti je jedno, že dopravca aj z TVOJICH peňazí chce nakúpiť p94ovinu, tak prosím.
Jaaasné, všetko treba zregulovať, nariadiť. Kde sa reguluje, tam sa aj kradne. Už vidím trafikanta, ako mu platím ranné noviny kartou, on odvádza banke 3% z 50 centov, má kvôli tomu dátovú linku... Čo má povinnosť mať terminál spoločného s únikmi DPH???
plati to iste co com napisal v #187284. neviem ci je zmanipulovany.
Dvere nemaju kriterium 40%. To ma dvere plus vaha.
Osobne keby dveram dali 20% a vahe nist tak by to bolo podla mna lepsie riesenie. Vaha sa aj mne zda velmi podozriva. (ale nedovolim si tender vyhlasit za zmanipulovany skrz nedostatok dalsich inputov)
Popripade ak im ide o spotrebu, mali to riesit cez spotrebu na km.
Ale PLNE suhlasim s tym, ze ked sa dopravca rozhodne, ze chce 5dverovy 18 voz tak ma pravo si taky vybrat. Nic nebrani inym vyrobcom taky vyrobit. Vie to aj Neoplan a ked to dokazal SOR??! Zrejme sa nejedna o jadrovu fyziku ci hladanie higgsovho bozonu.
to ja neviem, ale nedovolim si tvrdit ze je! Poprve nemam na to vzdelanie ani dostatok informacii. Myslim, ze si na tom podobne.
Tender je na UVO, nemam ziadne obavy o rozhodovanie UVO par tendrov DPB uz zrusil.
Hej, hej, a tie dvere navyše sú také významné kritérium, že vyváži o 40% vyššiu cenu, že?
Hlavne v takej Besztercebányi, kde sa nastupuje dvoma dverami...
Ja som tu teda považovaný za SORofila, ale toto je zmanipulovaný teder jaxwiňa. Však mohli dať za dvere navyše trebárs 3 body a nikto by nič nepovedal.
comu nerozumies na spojeni "Zochova a podobne"?
Ostatne bavili sme sa o vozoch vseobecne, nie len trolejbusoch. Ostatne RTO sa ako trofle tiez nevyrabali.
Nemam statistiku, ani nic oficialne nenamietam (preto nemam povinnost nic dokazovat).
Ano, vymena bude rychlejsia. Kolko sa tym usetri casu/penazi? A kolko penazi sa strati tym ze kvoli tomu sa vyrazne znizi konkurencia, pricom (jediny mozny) dodavatel vozidla bude velmi dobre vediet, ze moze ponuknut relativne vysoku cenu?
mas pravdu. Mali sme ostat pri dvoch dverach ako mala RTO. Vlastne na zapade stale jazdia 2dverove 12m a 3dverove klbove vozidla v MHD. Takze na co stvoro dveri pri klbe. Stacia 3!
Ty namietas podmienky tendra, takze mas ty statistiku kolko trva nastup do porovnatelneho 4- a 5-dveroveho voza?
Ak mam o 25% vacsi priestor na vymenu cestujucich tak je logicke, (a diktuje to zdravy rozum) ze vymena bude rychlejsia. Hlavne na frekventovanych zastavkach ako je Zochova a podobne.
Blbost! Viac dveri nie je ziadna vyznamna vyhoda. Ostatne, preco potom nie je este viac bodov za dalsie dvere navyse (napr. 6-dverovy klbak)?
Ak sa do tendra da podmienka ktoru vie splnit jediny uchadzac a navyse realne nie je odovodnitelna (ma DPB napr. statistiku kolko trva nastup do porovnatelneho 4- a 5-dveroveho voza?) tak je to jednoznacne diskriminacne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
jedine co som napisal, ze poziadavka dopravcu na viac dveri ako standard je uplne ok. vsetko ostatne co pisete moze byt pravda. Ale je na UVO aby otom rozhodol. To ma zaujima, nie vykriky na diskusii o sotosnoch.