,,Cestujúci pri výstupe musí dať znamenie vodičovi stlačením tlačidla STOP vo vozidle. Často sa však stáva, že cestujúci stláčajú namiesto tlačidla STOP otváranie dverí, preto cestujúci musí byť dôsledný a prezieravý." pise sa http://www.dpb.sk/podnety/vase-podnety/ako-sa-spravat-na-zastavke-na-znamenie/
preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.
preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.

Keby bol, nejazdi to.
TeBeCe
http://www.dpb.sk/o-podniku/dopravne-obmedzenia/huste-snezenie-ciastocne-obmedzuje-dopravu--1350h/