Viem o tom, že sú vodiči, ktorí takéto veci promptne hlásia a záložák naozaj príde. Ja som hovoríl o princípe, nie o konkrétnom prípade. A ak jeden bol na inej linke, stále tam je druhý ?
Keď sa nemýlim, tak v rokoch 1977 až 1979, ale či aj potom neviem, lebo ako som písal, prešiel som k vrčákom.
Ja sa nehádam, že sa nedá jazdiť po podchode, ale vtedy padlo také rozhodnutie a bolo akceptované. To odbočovanie bolo pred prestavbou Tr. mýta.
Čo sa týka prejazdu okolo benzínky - je to vec vkusu a rizika. Iné je rovný úsek a iné plný oblúk.
Čo ak sa spontánne rozhodli, že idú do mesta? Mali to nahlásiť na dopravný podnik, že teraz si uráčime cestovať? Už je rok 2012, DPB nie je firma, ktorá len plní centrálne zadaný plán, ale rovnako by mala okrem vykonania objednaných výkonov pracovať na zlepšovaní dobrého mena firmy a svojho attitude. Ten vodič nechal na zastávke 50 potencionálnych platiacich zákazníkov, mal to nahlásiť do vysielačky a dispečer tam mal poslať jeden z tých dvoch nočných záložákov. Načo potom existujú tieto služby?
Nie som si celkom istý, ale nebolo to odbočenie vybudované až práve pri výstavbe podchodu? A to o klenbe je samozrejme nezmysel - akože jazdu priamo (Vajnorská - Krížna a vice versa) klenba vydrží bez problémov a jazdu párkrát denne Miletičova - Vajnoská a späť by nevydržala? A prečo by potom spojku pri výstavbe podchodu rovno neodstránili?
V ktorých rokoch? Mňa začali električky zaujímať až tak okolo 1979 a to sa už rozhodne nevyužívala.
Ad benzínka: Okolo milióna iných benzíniek električky chodili a nevadilo.
nielen že DPB neinformuje na svojej stránke že zajtra 34-ka premávať nebude( teda táto informácia tam je , ale ak si človek neotvorí oznam o výluke v Rači tak ju nenájde) ale ešte aj ,keď do plánovač cesty zadáte zajtrajší dátum tak vyhodí ako možné spojenie aj L34 (ináč to iste aj tu na imhd)
a CP pre X3 ? či to by som chcel už príliš veľa
Ja N 31 využívam sporadicky smerom z Mlynskej od zavedenia nových nočákov a zas sa nedá povedať, že každý deň býva brutálna plnka. Skôr by som povedal, že plnka je len na Bažanta na Mlynoch a možno dve, tri akcie. I keď je pravda, že tento rok, čo som tam dvakrát bol a vracal sa nočákom, tak mi prišiel plnší ako minulé roky. Žeby otvorili niekde nový veľký podnik?
Otazka je, ti ludia idu kam? Len do centra, alebo aj prestupuju? Lebo ak idu len do centra (resp. na intraky pri Lafranconi) tak by som namiesto zdvojenych spojov riesenie videl v posilneni na 30 minutovy takt v kriticke noci a casy.
Tak N31 je taký paradox oproti iným nočákom, tým že študenti žijú pondelok - štvrtok tak môže byť že niekedy sa v tieto dni naplní extrémne, za to noci pi/so a so/ne, kedy sú bežné nočáky najplnšie, sa do aj z slávičieho vozí úplne vpohode.
ako co som pocul, tak tam by sa hodili 2 busy po sebe aj v normalnu noc, minimalne prve 3 odchody, stacilo by cez pracovny tyzden. tam to nie je take iba ked je akcia, niekedy aj ked nic nieje tak je to plne. A akcia je tam dost casto. A co som par krat aj osobne isiel N31, tak na dalsich zastavkach po ceste uz ani nezastovovala a nikoho nebrala.
Ano, lenze tu opat prichadza otazka preco si ma organizator nejakej akcie nieco objednat, kym ine subjekty maju MHD "zadarmo".
Ja potom mozem navrhnut aby si kazda bytovka (pomimo dani, ved tie plati aj organizator akcie) platila specialny prispevok na MHD, inak tam MHD nebude zastavovat To by hned bolo penazi!
Ja mám dojem, že cieľovou skupinou DPB sú akurát duochodci, ktorým sa skoro vždy všetko splní (linky presne pred Polikliniku, k Lidlu, kostolu) a ostatní PLATIACI cestujúci nech chodia autom.
MatejBA