včera okolo 10.00 som išiel L5 v tom úseku a ten trakčný stĺp tam stále chýbal, vedenie bolo prekotvené na dva susedné stožiare. Doplniť ho teda museli dnes alebo v priebehu včerajšieho dňa po tej desiatej.
To sa dalo čakať a bude to aj v budúcnosti! Všimli ste si, že oproti Lafranconi je meniareň DPM? Z nej vedú káblové rozvody pod zemou pre celé nábrežie a časť do KV. Viete si predstaviť aké sú tam vírivé prúdy? A to nehovorím o prejazde eletričiek, ktoré ich znásobujú. Jednoducho tam chýba tienenie káblov a aj potrubia!!! Čudujem sa, že to nikto ešte nenapadol, prípadne nenavrhol urobiť tieto zásahy. Ale asi je lacnejšie robiť opravy ako úpravy...
Ale ja nehovorím o zvislej značke informujúcej o radení sa v pruhoch (pred/za križovatkou). Jasné že tá má byť dostatočne včas (ale zasa nie príliš skoro, ako je to na Štefánikovej pred SAV).
Ja hovorím že som niekde čítal (už neviem či v článku, novinke alebo diskusnom príspevku), že niekto požadoval informáciu typu "pozor, na štefánikovej je buspruh" už v dostatočnom predstihu pred Hodžovým nám., aby sa vodiči mohli podľa toho zariadiť a ísť do svojho cieľa inou ulicou. To by som videl ako potrebné napr. v prípade, že by na štefánikovej bol úplný zákaz vjazdu pre IAD.
Neverending story vodovodného potrubia na nábreží má ďalšiu časť. Dnes začali opravovať poškodené potrubie kúsok nad nedávnym gejzírom. Zaujímalo by ma kedy tie náklady na čiastkové opravy behom posledných 3 rokov prekročia sumu kompletnej výmeny potrubia. ? Ináč včera/dnes zároveň doplnili vyplavený trakčný stĺp, ktorý tam chýbal už zopár týždňov.
Myslím, že by ti mali striktne zakázať pracovať tam, kde pracuješ a brigádovať tam, kde brigáduješ, lebo to má zhubný vplyv na tvoje myslenie. Myslíš, že je správne napr. vojsť do križovatky a zistiť, že si v odbočovacom pruhu?
Neviem, preco by som sa mal starat do toho ako si Kosicania budu viest mesto. Tak ako nemam rad, ked Matica Slovenska po celom Slovensku zbiera podpisy na nieco co suvisi s verejnym priestranstvom v BA, neviem preco by som ja Bratislavcan mal rozhodovat o tom ci v KE budu ci nebudu trolejbusy. Mam na to nazor, ale peticiu podpisovat nebudem!
Kto je to "my"? Za koho vystupuješ? Prečo by nemohli znižovať cenu práce? Rovnako ty znižuješ cenu práce v Rakúsku a Rakúšan znižuje cenu práce vo Švajčiarsku.
Minimálne v smere SAV->Hodžovo je podľa mňa elegantné riešenie cez (Leškovu) - štefanovičovu a Banskobystrickú. Isto by šlo vyznačiť cyklopruhy aj opačne, aj keď by to muselo byť na úkor parkujúcich vozidiel.
Ale prečo by to cyklista mal obchádzať, keď iad aj mhd chodia priamo po štefánikovej...
Ja ti neviem, ale o tých cyklistoch sa tiež dá polemizovať. V praxi nevidím rozdiel v tom, či obmedzuje MHD osobný automobil alebo cyklista. V oboch prípadoch je výsledok rovnaký. BUS pruh by mal vždy zostať BUS pruhom - bez taxíkov, cyklistov, motoriek, plne naložených aút a pod. Inak to stráca svoj zmysel.
Po druhé: aby si nepovedal, že neponúkam riešenie, tak ponúkam. V smere na Pražskú usporiadanie zľava do prava:
| cyklopruh | regulérny pruh || regulérny pruh | BUS pruh | cyklo pruh|
V smere na Hodžove nám. chodím automobilom a jeden pruh tam stačí aj pre MHD aj pre IAD. Tam, kde začínajú zápchy, tam sa to rozširuje (oproti prezidentskej záhrade)
Ike
Po druhé: aby si nepovedal, že neponúkam riešenie, tak ponúkam. V smere na Pražskú usporiadanie zľava do prava:
| cyklopruh | regulérny pruh || regulérny pruh | BUS pruh | cyklo pruh|
V smere na Hodžove nám. chodím automobilom a jeden pruh tam stačí aj pre MHD aj pre IAD. Tam, kde začínajú zápchy, tam sa to rozširuje (oproti prezidentskej záhrade)