Ja som nikde nepovedal ze som za nakup ojazdenin do BA. Ja som reagoval na vetu "Kúpiť secondhand trolejbus typu ktorý sa tu neprevádzkoval je ako kúpiť mačku vo vreci!!!"
Nebude to skor tym, ze mnoho studentov (kedze na niektorych vysokych skolach zacina vyucba), beznych cestujucich a vodicov v ramci ETS sa prosto stretlo v 1 den ("necakane") a co bezne staci interval 7,5 minuty, vynimocne nestacil?
ale u nas by ten voz musel prejst homologizaciou a teda odjazdit nejake tie tis. km bez poruchy najprv bez zataze potom so zatazou.
Aka je pravdepodobnost, ze to 22 rocny utobus zvladne?
Okrem ineho aky by to malo vyznam, ked je momentalne sanca, moznost kupit 80 uplne novych trolejbusov...
propagácia ETM v praxi:
cesta elektricko do race: opysal by som to asi takto, dobytok cestuje ovela luxusnejsie, urcite ti ludia, ktori bezne chodia autom a teraz isli mhd, lebo chceli pit, tak urctite v pondelok po dnesnej skusenosti vyuziju mhd... BRAVO DPB... viac nemam co k tomu dodat, ludia nalepeni na dverach.
Pár mesiacov dozadu som tu postoval link na tieto trolejbusy a vidím, že ich stále nepredali. Dokonca majú dieselagregát tak ich mohli aspoň kúpiť na zaskok 25Tr. ?
trochu som hľadal či takáto predstava o spojenej električke neexistovala a predsalen existovala v čkd ešte dávno spravili návrh na električku spojením T3 a K2 a volá sa to KT2A3 je to dosť dlhá električka ...nevedno prečo ju nevyrábali tu je aj link http://elektrickymhd.blogspot.sk/
MatejBA