Súprava áno, ale zadný vozeň by mal ďaleko vyšší výkon na tomu ako predný a z toho mi vychádza, že pri každom rozbehu by teda narážal na predný. A spriahadlá nie sú na prenos výkonu stavané. Ale počkajme si teda na vyjadrenie niekoho znalejšieho.
Ja neviem, ono aj to obratisko bolo dost zdevastovane...
Skor by ma zaujimalo: Nedalo by sa to spravit tak ze elektrickova trat by sa rovno postavila do podzemia, teda pri reko stanice by sa uz s nou nic nerobilo? Zaujima ma technicke riesenie (ci to s niecim nekoliduje), nie financovanie.
Ja som za to, aby sa každá rekonštrukcia trate tendrovala. Len majú teraz z čoho, keď nemajú ani fuka? Trať treba opraviť od križovatky s Radlinského až po obratisko na Hlavnej stanici. Koľko ráz by sa museli tie tri beusácke tatrovky otočiť hore-dole, kým by vyviezli všetok stavebný materiál? To je niekoľko tisíc m3 nákladu. Aj prenájom UDSky niečo stojí. Netreba zabúdať, že aj štrk by bolo treba očistiť, poprípade zakúpiť nový, čo tiež niečo stojí. Rovnako ako nové koľajové polia, ktoré nie su len tak na sklade.
Ja napríklad vidím problém aj v tom, že K2S má na svoju váhu 24 t rovnaký výkon motorov ako 18t T3ka. Pri rozbehoch by to muselo vyzerať veľmi zaujímavo.
Tak napr. už len odlišná výzbroj asi nebude spolupracovať. Resp tie 2 vozy T3S majú TV14 a K2Sky majú TV14 iba 7101-06. Čiže ak by to tam nešlo, tak to už musia technikcy znalejší vysvetliť prečo...
to je samozrejme, ale opravit ju po ministerstvo financii a zvysok uschopnit na prejazd by sa dalo. len sa hlada ako sa to neda. a ked aj vedia ako sa to da, tak to schovavaju aby sa nahodou nezistilo, ze drahe tendre netreba.
odlisne jazdne vlastnosti? akoze T3 hadze v zakrutach viac zadok ako K2? ?
teraz vazne, kvoli prejazdnosti oblukov a stretaniu suprav v zakrutach alebo ako to chapat?
Ámos